forresten.... hvis der er flere på linien... jubbbiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

ka li ja

alexander kan komme i børnehave på tirsdag!!!! hvis det de siger i nyhederne passer... wwuuuuhhhhuuuuuuuuuu
jeg er jublende lykkelig. det er så fantastisk....
godt nok havdejeg faktisk lige vænnet mig til at ha den store rendene her hjemme.og vi kan efterhånden finde ud af det sammen.. så det blir nok egentligt også lidt tomt, men djligt han kan komme op og lege med nogle jævnaldrene børn!!
han legede med grynts Aske i går, og det meste af tiden gik det bare så forrygende. det var så lækkert. og dejligt han kunne tumle med en på han egen alder i stedet for arthur eller os.

nå ville bare dele min glæde med jer(L)(L)(L)

karina som skal med de store drenge i skuret nu;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

heaven

det er helt helt rigtigt, bare i bhv med ham... lockouten er afblæst i denne omgang:P

jannie - der har undret sig over hvad "skuret" er??? hehe, du skriver tit om det??

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

vi ryger ikke inde i huset, så vi må i skuret.

Anmeld

14. juni 2008

Juniors mor

Skønt han kan komme afsted igen, og det er da også meget sjovere for ham at lege med nogle jævnaldrende. Så bliver der roligere i huset hva´?

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

ja det håber jeg i hvert fald der bliver. og han ikke er for træt når han kommer hjem!

Anmeld

14. juni 2008

Marco2

Ja, det bliver godt for knægten at komme afsted. Men det gik da superfint med Aske i torsdags.

Du har set mit indlæg med "Tak for igår" ikke?

AG

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

nej det har jeg slet ikke.....:(
det leder jeg da lige efter:D

Anmeld

14. juni 2008

linemus

Åh det bliver bare skønt for dig :) Puha 8 uger, det er godt nok længe uden pauser :( Tror jeg ville blive helt skør 8D8D8D

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

linemus skriver:

Åh det bliver bare skønt for dig :) Puha 8 uger, det er godt nok længe uden pauser :( Tror jeg ville blive helt skør 8D8D8D

aj midt i det hele var han lige i børnehave 2 dage mener jeg det var hehe, men sært nok har vi lært at leve med hinanden;)
det betyder altså ikke at han ikke er belastende, en man kan nemmere snakke om tingene nu, for nu er det jo hverdag at være hjemme!!
:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.