Honning til syge børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Valle81

ka-ri-na skriver:

dem spugte jeg efter, de er først fra 2år...

når børn er mindre er deres slimhinder større og derved optager de for høj dosis af det aktive stof...

Hmm,

Okay, Jeg fik ok af lægen, men Asta døjede også meget med ører og mellemørebetændelse, måske derfor jeg fik ok:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Valle81 skriver:

Hmm,

Okay, Jeg fik ok af lægen, men Asta døjede også meget med ører og mellemørebetændelse, måske derfor jeg fik ok:0)

ja, det er ikke utænkeligt:0)

panodil er jo også først fra 2 år.... men det får mange børn helt fra spæd på sygehuset:0)

man må jo nogen gange gøre noget for at hjælpe, i mange tilfælde kan de jo justere dosis, så dan passer til en lille lille een

Anmeld

21. maj 2010

Findusinde

Miss.Sunshine skriver:

Jamen selv tak for svar

Sorry, tak for svar!

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

ka-ri-na skriver:

ja, det er ikke utænkeligt:0)

panodil er jo også først fra 2 år.... men det får mange børn helt fra spæd på sygehuset:0)

man må jo nogen gange gøre noget for at hjælpe, i mange tilfælde kan de jo justere dosis, så dan passer til en lille lille een

Ja nemlig:0)

Jeg er egentlig heller ikke foretaler for at putte alt det i børn, men på den anden side, når vi kan afhjælpe og lindre og har mulighederne, så synes jeg bestemt vi skal gøre det:0)

Ingen grund til at de har udnødigt smerte hvis man en enkelt stikpille kan klare det, ingen grund til at få pandehule osv betændelse hvis en pust i et næsebor kan klare det:0)

Alt med måde og begrænsning:0)

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

Findusinde skriver:

Hejsa..

Har prøvet alt det overstående.. Og det virker ikke synderligt godt..

Lidt lun kamille te, må hun få det?

Har hørt at kamille the ikke hjælper og er en skrøne... Godt nok anbefaler min sp det til Julie når hun er forkølet eller skal falde til ro...

Her virker det ikke synderligt meget..

Anmeld

21. maj 2010

Findusinde

Jeg skal op til lægen med hende nu her kl 10.30... Jeg er ret panisk da jeg selv var ved at dø som baby af falsk strubehoste.. Jeg ved godt det lyder anderledes end forkølelses hoste..  Men for at jeg kan få ro i sindet over at det "bare" er en forkølelse skal jeg et smut til lægen, selvom det tog en del overtalese af lægen for at hun overhovedet ville se Laura..

Anmeld

21. maj 2010

Findusinde

Og ALLE sammen, Tusind tak for svar og råd!

Anmeld

21. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Jeg skal op til lægen med hende nu her kl 10.30... Jeg er ret panisk da jeg selv var ved at dø som baby af falsk strubehoste.. Jeg ved godt det lyder anderledes end forkølelses hoste..  Men for at jeg kan få ro i sindet over at det "bare" er en forkølelse skal jeg et smut til lægen, selvom det tog en del overtalese af lægen for at hun overhovedet ville se Laura..

det er bedst sådan, så får du ro i sindet og kan tænke mere rationelt:0) tænk hvis lille Laura pludselig bryder ud i hosteanfald, så er det ikke godt du går med den angst...

jeg krydser fingre for at lægen måske kan hjælpe... eller for at der ikke er noget at høre nede i lungerne:0)

Anmeld

21. maj 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

det er bedst sådan, så får du ro i sindet og kan tænke mere rationelt:0) tænk hvis lille Laura pludselig bryder ud i hosteanfald, så er det ikke godt du går med den angst...

jeg krydser fingre for at lægen måske kan hjælpe... eller for at der ikke er noget at høre nede i lungerne:0)

Ja, selvom jeg var ret træt af det tog næsten 10 minutter at få hende til at se Laura.. Synes det er træls der skal bruges SÅ lang tid på at snakke for sin syge moster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.