K&S skriver:
Hej alle I garvede kage-piger 
Jeg lavede min først kage i tirsdag og var vildt stolt, men synes alligevel godt detaljerne kunne blive meget bedre....!
Først - så er jeg blevet forvirret - er der forskel på MMF og fondant? Jeg har nemlig troet, det var det samme... Jeg har lavet "overlaget" af skumfiduser, vand, olie og flormelis - hvad hedder det?
og kan det evt. laves og sættes i køleskabet til dagen efter?
Hvordan får man kanten helt pæn på en rund kage? Jeg synes det "foldede" nogle steder, fordi der var for meget fondant...
Og til sidst - jeg har lige købt rød pastafarve til flagene, der skal pynte på kagen - kan man ælte det ind i den færdige fondant? Og smitter det af på hænder og bordplade? Eller er det nemt at vaske af ligesom frugtfarve?
Puha, det blev alligevel til et par spørgsmål, men håber der er nogle, der kan hjælpe en kagebager, som synes det var vildt skægt at bage 
Katja 
Hej...
Ang. MMF og fondante, så mener jeg ikke der er nogen forskel på disse to, og det kan sagtens holde sig i køleskabet, hvis du har det liggende i en pose eller ligende som er tæt.
Ang. pastafarven... Ja, den kan du sagtens ælte ind i det, men ja den smitter af(det har min i hvart fald gjort), jeg fik det på bordet og hænder, kunne nemt få den af bordet, men ved ikke hvorfor synes den var svær og få af hænderne i forhold til mine andre pastafarver!! Men hvis jeg var dig, ville jeg for en sikkerhedsskyld ligge noget ud på bordet når du skal farve, så du ikke får det farvet ned på bordet...
Kagen kan du få pæn, ved at købe dig sådan et glatteværktøj, den kører man bare ligeså stille rundt over hele kagen!! Ang. det med folder i kanten, har jeg også selv lidt prøblemer engang imellem, men jo mere tid du tager dig til og "glatte" det ordentligt ud med hænderne, jo bedre bliver det som regel også....
Håber dette hjalp lidt med svar på dine spørgsmål....
Knus Karina - Som også stadig er lidt nybegynder