Ny puslepude betræk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.927 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

lion

Kæresten og jeg havde snakket om at skulle ha en nyt betræk til vores puslepude, da det andet var blevet grimt. Men vi kunne ikk finde et betræk eller skulle man købe en ny pude med. Nej tak.

Vi snakkede så lidt om at købe en ny, men prisen var 200-300kr hvis betrækket IKKE skulle være ensfarvet. KEDELIGT.

Jeg fik så set dette indlæg https://www.baby.dk/debat/48537pi1/kreativ/jeg-er-sgu-stolt-af-mig-selv-.aspx lavet at dorthemus, og jeg fandt ud af hvad vi gjorde. Så mange tak dorthemus.

Så her i mandags var jeg ude og købe 1 meter voksdug (70kr) for at sy betrækket til puden. Det fik jeg så gjort her i morgen kl. 7.30.

Jeg har taget biilleder af voksdugen til udluftning, den nye puslepude og af den gamle, den nye er mere farverig

Jeg fik her d. 4 maj ombetrækket vores spisebords stole.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Kæresten og jeg havde snakket om at skulle ha en nyt betræk til vores puslepude, da det andet var blevet grimt. Men vi kunne ikk finde et betræk eller skulle man købe en ny pude med. Nej tak.

Vi snakkede så lidt om at købe en ny, men prisen var 200-300kr hvis betrækket IKKE skulle være ensfarvet. KEDELIGT.

Jeg fik så set dette indlæg https://www.baby.dk/debat/48537pi1/kreativ/jeg-er-sgu-stolt-af-mig-selv-.aspx lavet at dorthemus, og jeg fandt ud af hvad vi gjorde. Så mange tak dorthemus.

Så her i mandags var jeg ude og købe 1 meter voksdug (70kr) for at sy betrækket til puden. Det fik jeg så gjort her i morgen kl. 7.30.

Jeg har taget biilleder af voksdugen til udluftning, den nye puslepude og af den gamle, den nye er mere farverig

guuuuuuuuud hvor fint...

Helene, er det med lynlås?

Anmeld

20. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
FLOT...

Anja

Anmeld

20. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
karina..

Tillader mig lige at svare, da mit 'skarpe' øje lige så, at det var lukket ligesom hovedpudebetræk er det..

Smart...!!

Anja

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

AnjaM skriver:

karina..

Tillader mig lige at svare, da mit 'skarpe' øje lige så, at det var lukket ligesom hovedpudebetræk er det..

Smart...!!

Anja

ja du har ret.... skulle lige kigge ordentligt efter! :0) tak

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

jamen så kan du godt regne med at der kommer en bestilling på et sådanne betræk... snart... måske...

vores lynlås er i stykker, derfor kan jeg ikke vaske betrækket... øv!

Anmeld

20. maj 2010

dorthemus

Wow den er da superflot ...og junior ser bestemt ud til, at være meget tilfreds  Dejligt, at kunne inspirere.

Anmeld

20. maj 2010

lion

ka-ri-na skriver:

jamen så kan du godt regne med at der kommer en bestilling på et sådanne betræk... snart... måske...

vores lynlås er i stykker, derfor kan jeg ikke vaske betrækket... øv!

Hvor kedeligt at lynlåsen er i stykker. Det er bare noget lort når sådan nogen går i stykker

Anmeld

20. maj 2010

lion

AnjaM skriver:

karina..

Smart...!!

Anja

Ja, men det er ikk altid lige smart, for første gang jeg vaskede det andet betræk, rev sømmen sig op, da det jo er voksdug.

Men mange tak for rosen

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

Hvor er den fin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.