kan man tage unger med til open air??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

ka li ja

morten har fået billetter til open air i næste weekend og vi vil jo gerne med så. unger under 10 år er gratis.. men kan man godt ha dem med en hel dag?
altså det skal jo selvfølgelig ikke være vild druk, bare hygge med musik og sol og et par bajer!!!og hvor kan arthur sove??! gør han bare det i larmen!?

karina- som aldrig har været til open air med børn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Anja

Altså vi har flere gange haft børn med til sådanne ting. Man stiller sig jo selvfølgelig ikke opp lige foran højtaleren, men ellers har det ikke været noget problem at have dem med.

Elias har været med til sådan noget en enkelt gang og han faldt altså bare i søvn i larmen. For en sikkerhedsskyld havde vi mobiler med og skrevet navn og mobilnr på Jonas arm med en kuglepen - bare i tilfælde af at han skulle blive væk, men det blev han jo ikke :P

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

ja da... bare tag hensyn til at ungerne er med, så kan jeg ikke se noget forkert ved det.
Vi tager til et Jazz-arrangemet med ungerne - det er ikke ligefrem Open Air, men der er høj musik. Men vi holder os bare lidt i baggrunden. Ungerne elsker jo når der sker noget omkring dem.

Marie - der nu igen bliver IVF for real

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

guddi guddi
så tager vi sgu der ned på fredag!!! og hører loc feedt og de der rugsted og kreutzfeldt.. aj ved ikke om det er det de hedder, men kender vidst deres musik.det blir da hygge!!! så håber vi på godt vejr!!
men det skal der jo selvfølgelig også være lørdag;):D

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

selvfølgelig bliver der godt vejr på lørdag - du kommer jo, din lille solstråle!!(L)

Anmeld

13. juni 2008

linemus

ivfmarie skriver:

ja da... bare tag hensyn til at ungerne er med, så kan jeg ikke se noget forkert ved det.
Vi tager til et Jazz-arrangemet med ungerne - det er ikke ligefrem Open Air, men der er høj musik. Men vi holder os bare lidt i baggrunden. Ungerne elsker jo når der sker noget omkring dem.

Marie - der nu igen bliver IVF for real

Hvad er det for noget jazz-noget, hvis man må spørge? :)

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Jep, det er i Ålbæk. Jazz på havnen. En hel dag (14-21)med god gammeldws traditionel jazz. Masser af borde der er stillet op på havnen, og så sælges der selvfølgelig øl, vand og masser af grillet mad.
Vi var været afsted med mine forældre de sidste 4 år tror jeg, og det er altid en super hyggelig dag.

Marie - der ellers ikke er jazz-fan, men i live udgave i ovennævnte omgivelser er det for fedt!

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

selvfølgelig bliver der godt vejr på lørdag - du kommer jo, din lille solstråle!!(L)

åååhhh marolle du er fantastisk:D(L)(L) i love you

Anmeld

13. juni 2008

Helle30

I mine unge dage:$ - Hvad er det for noget crap at skrive?- Da jeg var aldersmæssigt yngre og yndede at invadere enhver Grøn Koncert, hvor tv-2 spillede, der var der altid en stemning af "familiefest". Det kan man da også godt kalde en slags open air. Der var simpelthen plads til alle: Familier med børn i alle aldre placerede sig i god afstand til højtalerne med barnevogne til de små og telefonnumre på de lidt mere mobile børns håndrygge. Det så ud til at fungere rigtig fint.
Vi andre - uden ægteskabelige eller yngelmæssige forpligtelser gjorde vores bedste for at tiltuske os en tinitus i første række foran scenen.
Men jeg kan huske, at jeg synes, det var fedt, at der var plads til alle.
Med mindre Arthur er syg, så sover han garanteret fortrinligt i larmen.

- Helle, som kommer i tanker om, at der er open air i nyk. i aften: Shu bi dua, danser med drenge, lars lilholt, big fat snake.
Fede navne - indrømmet, men lige nu trækker min seng heeeelt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.