Højre eller venstre hånd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Tut

Hej,

Hvornår ved man om ens barn er højre eller venstre håndet?

Jeg har nemlig på fornemmelsen at Noah er venstrehåndet.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

ka li ja

det er sgu svært at sige.. jeg troede nemlig jeg havde gættet hvad alexander var da han var lille!! men nej! drengen bruger begge hænder!... jeg troede han blev venstre håndet, men nu bruger han mest højre. men kan bruge begge.. vildt nok. hvem der bare kunne det!

Anmeld

13. juni 2008

Grynt

altså så vidt jeg ved, så er det ikke egentlig bestemt før barnets 5 år indtil da kan de bruge begge hænder men har måske en preference.....men jeg kan være forkert på den...uhmmm dét må jeg da hellere få læst op på

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

jeg læste et sted at barnet har en preference allerede som foster! Altså hvis man ser fosteret sutte på venstre tommel under en scanning, så er der undersøgelser der viser at de bliver venstrehåndede...Men om det er rigtig aner jeg ikke? Jeg er ikke helt sikker på Freja endnu - hun bruger begge hænder lige meget, syns jeg. Men dog overvejende højre når hun tegner.

Marie - højrehåndet

Anmeld

13. juni 2008

Monica

Tror også at Gustav bliver venstre håndet... Men vi spurgte Sp en gang hun var her, og hun sagde at det var for tidligt at se nu... Men hvornår var det nu hun sagde man kunne se det.....:$:$

Monica - højrehåndet "pringles" spiser:$:$ For faen Lars er ikk hjemme...

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Stella bruger også venstre hånd til det hele.
Faktisk også den hånd hun altid lå og suttede på til scanningerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.