3 timer med veer, og så . . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Maria.

Zette skriver:

jeg spiser kun ananas og nogle gange de der vindrue-is.... de grønne!!

De er også GO'E!! MÅMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Nanna1985

Håber at du får din pige ud snart

VE-STØV til dig

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Nanna1985 skriver:

Håber at du får din pige ud snart

VE-STØV til dig

Tusind tak!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YNK og VE-støv herfra Jeg er sikker på at det snart går igang Det der snart, føles bare som en evighed under omstændighederne hehe

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

YNK og VE-støv herfra Jeg er sikker på at det snart går igang Det der snart, føles bare som en evighed under omstændighederne hehe

Ja.. Nu har hun 3 dage til at komme ud, ellers begynder jeg at løbe frem og tilbage nede på græsplænen.. Så kan bolig-komplekset få noget underholdning..

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Maria. skriver:

Ja.. Nu har hun 3 dage til at komme ud, ellers begynder jeg at løbe frem og tilbage nede på græsplænen.. Så kan bolig-komplekset få noget underholdning..

Hehe... Jeg sidder jo også lidt her på spring, for jeg skal jo også med når Dorthemus (min moster) skal føde... Det føles RIMELIG sært at være standby til fødsel 3½ måned inden man selv skal Men jeg glæder mig også heeeeeeeelt vildt...

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

Hehe... Jeg sidder jo også lidt her på spring, for jeg skal jo også med når Dorthemus (min moster) skal føde... Det føles RIMELIG sært at være standby til fødsel 3½ måned inden man selv skal Men jeg glæder mig også heeeeeeeelt vildt...

Ja, det kan jeg da godt forstå.. Det må også være vildt at være med på sidelinien til en fødsel.. ¨Håber selv jeg komme til at opleve det engang.. Ja, hun har termin dagen efter mig..

Nu må vi se hvem der kommer først i mål..

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Maria. skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå.. Det må også være vildt at være med på sidelinien til en fødsel.. ¨Håber selv jeg komme til at opleve det engang.. Ja, hun har termin dagen efter mig..

Nu må vi se hvem der kommer først i mål..

Hun skal ikke gå alt for længe For jeg skal til norge den 4. juni... MEN - Jeg har sat mine penge på at hun føder i næste weekend. Altså mellem den 28. og 30 maj... Jeg ved ikke hvor jeg har det fra, men altså - det er hvad jeg tror... mmm..

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zafir skriver:

Hun skal ikke gå alt for længe For jeg skal til norge den 4. juni... MEN - Jeg har sat mine penge på at hun føder i næste weekend. Altså mellem den 28. og 30 maj... Jeg ved ikke hvor jeg har det fra, men altså - det er hvad jeg tror... mmm..

Ja, så kommer jeg helt sikkert først i mål, for så længe kan jeg ikke vente.. haha..

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Maria. skriver:

Ja, så kommer jeg helt sikkert først i mål, for så længe kan jeg ikke vente.. haha..

HAHA... jeg tror din bebs kommer liiiiiige til fødselsdagen Så vi må se hvem der kommer først i mål. MEn det er GODTNOK mange der skal føde ligenu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.