3 timer med veer, og så . . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Jeg tror du føder på terminen .. Kan dig og bæbs ikke lave en lille aftale om det ? .. Det håber vi på.. 

Vi har i hvert fald aftalt at VI IKKE GÅR OVER!!!

Det ville heller ikke gøre noget.. Har ingen planer i weekenden.. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Koen.

Maria. skriver:

SHIT.. Det var lang tid at have veer.. Håber snart de kommer igen!  Tænk at man tænker sådan.. Men lad os nu få det overstået!

Ja det var godt trættende i hvertfald Men ja det er faktisk en underlig ting at man til sidst kun håber på at få P****! ondt

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

lillespurv19 skriver:

Ja det var godt trættende i hvertfald Men ja det er faktisk en underlig ting at man til sidst kun håber på at få P****! ondt

Ja, det kan jeg da forestille mig! Ja, men man har jo heller ikke hørt om nogen der er blevet derinde.. Endnu!

Anmeld

19. maj 2010

Koen.

Maria. skriver:

Ja, det kan jeg da forestille mig! Ja, men man har jo heller ikke hørt om nogen der er blevet derinde.. Endnu!

Nej, det ville da være træls ihvertfald

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

AAAAAJJJ SNYD!!!! Ih hvor jeg kender det - jeg tvang Niklas ud og trave Århus tynd i rasende tempo op og ned ad Nørrebrogade kl 23 om aftenen fordi jeg havde haft kraftige plukveer hele dagen... Og så skete der bare ikke en hat, det lagde tværtimod en dæmper på plukveerne efter en times agressiv travetur...

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Rosa skriver:

AAAAAJJJ SNYD!!!! Ih hvor jeg kender det - jeg tvang Niklas ud og trave Århus tynd i rasende tempo op og ned ad Nørrebrogade kl 23 om aftenen fordi jeg havde haft kraftige plukveer hele dagen... Og så skete der bare ikke en hat, det lagde tværtimod en dæmper på plukveerne efter en times agressiv travetur...

Ja, det er SÅ snyd! Gider slet ikk gøre noget ved det!! Synes det er tavligt!  Så nu vil jeg bare sidde foran fjerneren hele dagen og spise Sun Lolly!  Orker ikke andet..

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Maria. skriver:

Ja, det er SÅ snyd! Gider slet ikk gøre noget ved det!! Synes det er tavligt!  Så nu vil jeg bare sidde foran fjerneren hele dagen og spise Sun Lolly!  Orker ikke andet..

mhhhhmmmmm sunlolly!

Anmeld

19. maj 2010

Maria.

Zette skriver:

mhhhhmmmmm sunlolly!

hehe.. Ja, fik lige købt et lager i går.. (Grøn, Lilla og den nye orange!?) Min søn har heldigvis ikke opdaget dem endnu.. Så der ryger nok et par stykker ned inden han kommer fra Børnehave..

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Eij hvor frustrerende... Kom så igang igen...

Anmeld

19. maj 2010

smokin

Maria. skriver:

hehe.. Ja, fik lige købt et lager i går.. (Grøn, Lilla og den nye orange!?) Min søn har heldigvis ikke opdaget dem endnu.. Så der ryger nok et par stykker ned inden han kommer fra Børnehave..

jeg spiser kun ananas og nogle gange de der vindrue-is.... de grønne!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.