Gik I i fødsel af jer selv uden forudgående symotomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Ansemusen

Marco2 skriver:

Ja for søren. Her anede jeg ikke at det skulle ske den dag.

Jeg var 40+3 og havde været på arbejde til ca. kl. 16. Kom hjem og vi gik en god tur med hunden. På turen begyndte jeg at mærke nogle plukveer, men tænkte ikke mere over det. Vi kom hjem og spiste og jeg havde lige noget arbejde jeg skulle have fra hånden. Sad med den bærbare i sofaen og fik pludselig den fornemmelse at de plukveer jeg troede jeg havde, kom regelmæssigt... Så begyndte vi at tage tid på dem og de kom med ca 1-2 minutters mellemrum og varede vel 30 sek... kan ikke helt huske de exakte intervaller... Men det var åbenbart veer, for kl 20:45 måtte jeg sende en mail til en samarbejdspartner at jeg ikke nåede mere den dag for jeg blev lige nødt til at koncentrere mig om noget andet... 2 timer senere kørte vi mod Skejby og jeg havde åbnet mig 3 cm.

Så det var kun ganske kort tid inden at fødslen rigtig gik igang at jeg "opdagede" at det var nu

Ingen forudgående tegn, ingen slimprop, ingen vandafgang eller lign. Vi gik bare igang. At fødslen så tog små 20 timer er en helt anden sag

Håber der snart sker noget for dig og du kommer til at opleve den vildeste forelskelse i det sekund du mærker din guldklump i dine arme.

God fødsel.

AG

Hehe, jeg er klar til at tage en lang fødsel nu. Vil bare føde, det er eneste krav *griner* Lyder dejligt at I er flere, hvor det bare pludselig skete! Så er der håb endnu. Vidste også godt i forvejen at det sagtens kan ske uden forudgående tegn, men jeg havde brug for at høre nogle gode historier

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Ansemusen

Mette. skriver:

Jeg tog en god cykeltur kl. 21 om aftenen også gik vandet om det var det eller et tilfælde ved jeg ikke, men måske du skulle give det et forsøg ..

Jeg er sikker på du nok skal gå i fødsel lige om hjørnet! Masser af ve-støv og krydsede fingre for det er i morgen der sker noget. Om ikke andet er det hele ventetiden værd, når man sidder med sin lille guldklump i armene.

Jeg tror ikke på at motion eller andet hjælper, da det jo er hormonerne som skal nå et vist niveau, og så er min cykel i øvrigt punkteret  Men ellers tak for tippet, hehe!

Det kommer jo nok når det kommer, og så må vi bare håbe at det når at ske af sig selv inden igangsættelsen bliver aktuel

I har givet mig lidt håb i hvert fald!

Anmeld

19. maj 2010

Mathilde

Jeg havde heller ingen plukveer og bemærkede heller ingen slimprop og jeg var sikker på at jeg ville gå 14 dage over tid...

Jeg havde lidt mens. smerter af og til, mest om natten de sidste 3 dage inden. Det samme døgn som jeg fødte fik jeg meget tynd mave! og løb på toilet for at tisse hele tiden - derefter (ca. 5 timer efter) tegnblødning og småveer og SÅ gik det for alvor igang! så ikke rigtig nogle tegn før det rigtig gik løs.

for at der snart sker noget.

Anmeld

19. maj 2010

Mumto3

Da jeg fødte vores 2. barn, havde vi haft besøg af svigerforældrene om eftermiddagen, og der var INGEN tegn på fødsel overhovedet!!!! Da de går kl 17, siger min kæreste, at han synes jeg kan lægger mig ind i på senge og hvile lidt, så vil han tage ud af bordet og ordne køkkenet. Jeg lægger mig ind på sengen, lægger min hånd på maven og siger inden i mig selv: Kære baby, jeg vil så gerne have dig ud nu. Det ville være rigtig dejligt. Så rejser jeg mig op og vil gå ud og tisse (stadig ikke skyggen af tegn!!) på vej ud til toilettet går vandet, og fødslen er igang!!!

Da mine svigerforældre senere hørte det, fatttede de ingen ting. At vandet var gået 10 min efter de gik ud af vores lejlighed, kom fuldstændig bag på os alle sammen. For der var vitterlig ikke tegn på noget som helst.

Anmeld

19. maj 2010

uduak

Jeg havde heller ingen tegn før jeg fødte. Ved min den ældste gik vandet pludselig da jeg gik i seng kl.1 om natten nåde kun lige at lægge mig hen. ved nummer 2 havde jeg sovet til middag, og ide jeg rejste mig op gik vandet. og ved nummer 3 troede jeg bare jeg havde det lidt skidt i maven som statede kl.15. Men det blev bare værre og kl.17 begyndte det at gøre rimelig ondt, men var usikker på om det var veer da mit vand var gået de andre gange men tog for en sikkerhedsskyld på sygehuset. og da de undersøgte mig kl.18 var jeg åben 6 cm, og han blev født kl.19.02.så er glad for vi kom på sygehuset.

Anmeld

19. maj 2010

DK

Jeg havde ingen symptomer på noget som helst før at vandet gik. Veerne startede 2 timer efter vandafgang.

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Jubiii med gode historier I har piger  Dog ingen menssmerter her mere. For en uge siden havde jeg, men de er nærmest aldrig eksesterende længere, meget meget lidt i meget kort tid indimellem. Og så nogle niv hist og her i underlivet, eksempelvis nu. Sidder hele tiden og håber at vandet skal gå, for så ved jeg at det sker indenfor et døgn, fordi han SKAL ud pga. infektionsrisiko.

Gik jeres vand på én gang, sådan BANG, eller mere sivende?

Anmeld

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

jeg mærked ikke noget til det ud over de plukveer jeg havde haft sådan igennem hele forløbet så.

mit vand det gik da jeg var 38+5 og 6 en halv time efter var min datter født, mine veer kom lige på og hård ca et kvarter efter vandet var gået.

Anmeld

19. maj 2010

MariaJ

Jeg havde heller ingen rigtige tegn. Jeg havde en del plukveer den dag føldslen gik i gang om aftenen, men lagde ikke rigtig noget i det. Jeg havde haft det indimellem i ugerne op til også, men generelt havde jeg ikke ret mange plukveer i graviditeten og mærkede dem først i ugerne op mod terminen. Jeg var til foredrag tre timer før fødslen gik i gang og havde ingen anelse om at den var lige på trapperne udover at jeg altså var 41+1 og jeg jo kunne sige mig selv at baby ville komme ud på et tidspunkt.

for at der snart sker noget hos dig

Maria

Anmeld

19. maj 2010

Svenne

Jeg havde ingen tegn på fødsel før vandet gik. Veerne startede først et par timer efter vandafgang. Jeg var 38+4.
Min søn kom til verden 9 timer efter vandet var gået.

Det er nu 20 dage siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.