Ja for søren. Her anede jeg ikke at det skulle ske den dag.
Jeg var 40+3 og havde været på arbejde til ca. kl. 16. Kom hjem og vi gik en god tur med hunden. På turen begyndte jeg at mærke nogle plukveer, men tænkte ikke mere over det. Vi kom hjem og spiste og jeg havde lige noget arbejde jeg skulle have fra hånden. Sad med den bærbare i sofaen og fik pludselig den fornemmelse at de plukveer jeg troede jeg havde, kom regelmæssigt... Så begyndte vi at tage tid på dem og de kom med ca 1-2 minutters mellemrum og varede vel 30 sek... kan ikke helt huske de exakte intervaller... Men det var åbenbart veer, for kl 20:45 måtte jeg sende en mail til en samarbejdspartner at jeg ikke nåede mere den dag for jeg blev lige nødt til at koncentrere mig om noget andet... 2 timer senere kørte vi mod Skejby og jeg havde åbnet mig 3 cm.
Så det var kun ganske kort tid inden at fødslen rigtig gik igang at jeg "opdagede" at det var nu 
Ingen forudgående tegn, ingen slimprop, ingen vandafgang eller lign. Vi gik bare igang. At fødslen så tog små 20 timer er en helt anden sag 
Håber der snart sker noget for dig og du kommer til at opleve den vildeste forelskelse i det sekund du mærker din guldklump i dine arme.
God fødsel.
AG
Anmeld