kender i denne combivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

L.J.L

Vi har en Emmaljunga combivogn (klapvogn tilhørende lift) og Lauritz kan ikke ligge i liften mere, så nu ligger han i hans voksipose i klapvognen, det fungerer helt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Miss.Sunshine

bette skriver:

en emmajunga combi???

De fleste der køber dem bliver skuffede! Du kan kun bruge liften/barnevognskassen i meget meget kort tid. Self kan du skifte ud til klapvognsdel,men det er bare slet ikke det samme for barnet at sove i. Jeg kender ingen der ikke har fortrudt købet

Men dette er kun MIN mening,der findes sikkert nogle derude der er tilfredse

Anmeld

18. maj 2010

bette

Baagøe skriver:

Nej. Hvis du kigger under specifikationer på www.emmaljunga.dk, står der også kun 79 cm i liggemål, og det er altså fra top til bund. Min datter er 71 cm nu og er knap 7 mdr. så hun ville heller ikke kunne ligge der mere, hvis der skal være lidt plads ved hoved og ben

ej okay det kan jeg så godt se.. hmm..øv bøv.. synes ellers den er så flot.. men hvis guldklump ikke kan ligge der ret længe så er det jo spild af penge...

har også kigget lidt på en trille vicki

Anmeld

18. maj 2010

Pige2009

bette skriver:

ej okay det kan jeg så godt se.. hmm..øv bøv.. synes ellers den er så flot.. men hvis guldklump ikke kan ligge der ret længe så er det jo spild af penge...

har også kigget lidt på en trille vicki

Jeg ville i hvert fald vælge noget andet. Kender desværre ikke Trille vognen

Anmeld

18. maj 2010

K&S

bette skriver:

en emmajunga combi???

Vi har købt en Emmaljunga Mondial Duo Combi i sort Letherette  med en Quadrolift lift, som i starten kan bruges som almindelig lift og derefter kan man fjerne de hårde sider og bund, så den kan bruges som kørepose i klapvognsdelen...

Vi har et vennepar, hvis søn har kunne ligge i barnevognsdelen i 9 måneder, så jeg tror det kommer meget an på, hvor stort ens barn er  og de har været fuldt ud tilfreds med at ligge ham i klapvogndelen derefter for at sove - den kan jo også ligges helt ned...

Vi har valgt en combi-vogn, fordi vi bor i lejlighed og skal have vognen stående i lejligheden eller på altanen - og så fordi jeg er en lille skid, så jeg synes de "alm." barnevogne var ALT for store for mig at køre med...! Vi har så valgt combi-vognen med sportsstel med teleskopstyr, så manden også kan gå ubesværet med den, selvom han er en del højere end mig

Det var bare lige lidt tanker fra mig 

Anmeld

18. maj 2010

Kvindemin

Jeg har lige købt en af dem idag, jeg havde sidst en lille barnevogn, og det passede mig ganske fint. Klapvognen er jo i forvejen så luksuriøs i en Emmaljunga. Den måler 80 cm. Og det skulle gerne være omkring et års tid sagde de.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.