kender i denne combivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

bette

en emmajunga combi???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Mutti2B

Hvilken en af dem? Der er 3 forskellige  

Anmeld

18. maj 2010

bette

Mutti2B skriver:

Hvilken en af dem? Der er 3 forskellige  

æhh viste jeg ikke

jamen mener den hvor man kan skifte overdelen ud med en klapvogns tingest.. giver det mening?

Anmeld

18. maj 2010

bette

18. maj 2010

Pige2009

En fra min mødregruppe har den, og pigen, som nu er 6 mdr. er allerede vokset ud af liften, så hvis du har tænkt dig at bruge den i længere tid end de første 6 mdr. vil jeg ikke anbefale den...

K.h. Linda

Anmeld

18. maj 2010

bette

Baagøe skriver:

En fra min mødregruppe har den, og pigen, som nu er 6 mdr. er allerede vokset ud af liften, så hvis du har tænkt dig at bruge den i længere tid end de første 6 mdr. vil jeg ikke anbefale den...

K.h. Linda

okay men der er ingen lift som sådan i denne.. og så kan man jo skifte den ud til klapvogn.. ??

Anmeld

18. maj 2010

Pige2009

okay men der er ingen lift som sådan i denne.. og så kan man jo skifte den ud til klapvogn.. ??

Jo selve kassen er vel en slags lift Det er det jeg mente.

Anmeld

18. maj 2010

bette

Baagøe skriver:

Jo selv kassen er vel en slags lift Det er det jeg mente.

okay og efter 6  mdr kan han ikke være i den mere???

Anmeld

18. maj 2010

Pige2009

bette skriver:

okay og efter 6  mdr kan han ikke være i den mere???

Nej. Hvis du kigger under specifikationer på www.emmaljunga.dk, står der også kun 79 cm i liggemål, og det er altså fra top til bund. Min datter er 71 cm nu og er knap 7 mdr. så hun ville heller ikke kunne ligge der mere, hvis der skal være lidt plads ved hoved og ben

Anmeld

18. maj 2010

Mutti2B

bette skriver:

æhh viste jeg ikke

jamen mener den hvor man kan skifte overdelen ud med en klapvogns tingest.. giver det mening?

Ja , det var også bare forbi der er 3 slags emmaljunga kombi-vogne . Der er Edge, Smart og Mondial. Jeg har selv kigget på Mondial. Synes den er så lækker. Nu er jeg nemlig heller ikke særlig høj, så jeg synes at alm barnevogne er nogle store monstrumer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.