Risen skriver:
Ih du må godt lige skrive når du ved det..
Orh kender det alt for godt.. Er også total "imod" piller når det handler om mig, men ligeså snart kæresten har en smule ondt propper jeg nærmest glasset i halsen på ham.. hehe.. ! Har jeg den skøre ide om at føde uden nogen form for smertelindring, men men men nu må vi se..
Det kan sagtens lade sig gøre (prale prale prale
) OG man er superhøj bagefter for sikke en ur-kvinde der er i én...
Men fordi jeg har gjort det to gange før uden smertestillende, så har jeg heller ikke nogen bekymringer ved ikke at have det til rådighed ved en hjemmefødsel...
Jeg skulle opereres for mange år siden og skulle have en rygmarvsbedøvelse, det var nemmest
Lægen lokalbedøvede og skulle så lægge rygmarvsbedøvelsen efterfølgende, men lokabedøvelsen havde han lagt forkert og stak så også forkert med RMbedøvelsen og jeg har aldrig i mit liv prøvet den form for smerte.
Da jeg blev gravid havde jeg fået Søren til at love, at lige meget hvor meget jeg tiggede, græd og bad, måtte jeg under fødslen ikke få epidural, for det havde jeg lovet migselv, at aldrig skulle nogen stikke mig i ryggen igen...
Det blev så heller ikke aktuelt, men sikke en åndssvag indstilling, tænk at være klar til at vælge fuld narkose pga en tidligere dårlig oplevelse, og derved gå glip af den første skønne tid med baby...
Majken idag 34+0
Anmeld