34+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

lulleh

Risen skriver:

Husk på at det bare er skønnet til det.. Der kan jo stadig være store plusser og minusser alligevel.. Måske er du lille og spinkel ? Det ville jo også betyde at din baby sandsynligvis også er det ? .. Bare rolig er sikker på din bæbs er helt sund og rask.. 

jeg er høj og tynd . men bare han har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Risen

lulleh skriver:

jeg er høj og tynd . men bare han har det godt

Ja det er klart det vigtigst 

Anmeld

20. maj 2010

Corn

Risen skriver:

Sys bestemt ikke det er pral! Bliver mere glad for du skriver det end at det bare gør sindssygt ondt osv.. De der efterveer hvor lang tid er de der efter fødselen ? .. 

Det er kun et par dage. Og grunden til at man synes de gør så ondt, er jo nok, at man ikke får et resultat, på samme måde som ved rigtige veer, hvor man får baby i armene. Efterveer gør nas, især når bebs sutter og når man er træt i kroppen ovenpå fødslen, så synes man jo nok at de er ekstra smertefulde.

Men med tanken om at det er godt for kroppen, så kommer man også igennem. Jeg har ikke brugt smertestillende ved de to andre, men vil have det i huset denne gang. Livmoderen får et større arbejde denne gang.

Anmeld

21. maj 2010

Risen

Macaab skriver:

Det er kun et par dage. Og grunden til at man synes de gør så ondt, er jo nok, at man ikke får et resultat, på samme måde som ved rigtige veer, hvor man får baby i armene. Efterveer gør nas, især når bebs sutter og når man er træt i kroppen ovenpå fødslen, så synes man jo nok at de er ekstra smertefulde.

Men med tanken om at det er godt for kroppen, så kommer man også igennem. Jeg har ikke brugt smertestillende ved de to andre, men vil have det i huset denne gang. Livmoderen får et større arbejde denne gang.

Ja det er vel egentlig meget klart.. Troede bare at de dumme efterveer kun var en par timer efter fødselen.. .. 

Hvilken slags smertestillende har du tænkt dig at benytte ? - Just in case!!

Anmeld

21. maj 2010

Corn

Risen skriver:

Ja det er vel egentlig meget klart.. Troede bare at de dumme efterveer kun var en par timer efter fødselen.. .. 

Hvilken slags smertestillende har du tænkt dig at benytte ? - Just in case!!

Hmmm godt spørgsmål... Især fordi jeg ømmede mig igennem dem de andre gange...

Jeg spørger min Jm ad, når hun kommer på besøg den 2. juni... Men jeg ender nok med ikke at bruge noget, fordi jeg er så stædig...

Søren laver nogen gange grin med mig, når jeg har haft hovedpine i flere dage eller ondt i led eller lignende, og jeg ikke har taget noget til at lindre, men når ungerne bare giver et lille bjæf er jeg straks igang med at undersøge om jeg kan afhjælpe deres gener på nogen måde 

Anmeld

21. maj 2010

Risen

Macaab skriver:

Hmmm godt spørgsmål... Især fordi jeg ømmede mig igennem dem de andre gange...

Jeg spørger min Jm ad, når hun kommer på besøg den 2. juni... Men jeg ender nok med ikke at bruge noget, fordi jeg er så stædig...

Søren laver nogen gange grin med mig, når jeg har haft hovedpine i flere dage eller ondt i led eller lignende, og jeg ikke har taget noget til at lindre, men når ungerne bare giver et lille bjæf er jeg straks igang med at undersøge om jeg kan afhjælpe deres gener på nogen måde 

Ih du må godt lige skrive når du ved det..  

Orh kender det alt for godt.. Er også total "imod" piller når det handler om mig, men ligeså snart kæresten har en smule ondt propper jeg nærmest glasset i halsen på ham.. hehe.. ! Har jeg den skøre ide om at føde uden nogen form for smertelindring, men men men nu må vi se.. 

Anmeld

21. maj 2010

Corn

Risen skriver:

Ih du må godt lige skrive når du ved det..  

Orh kender det alt for godt.. Er også total "imod" piller når det handler om mig, men ligeså snart kæresten har en smule ondt propper jeg nærmest glasset i halsen på ham.. hehe.. ! Har jeg den skøre ide om at føde uden nogen form for smertelindring, men men men nu må vi se.. 

Det kan sagtens lade sig gøre (prale prale prale) OG man er superhøj bagefter for sikke en ur-kvinde der er i én...

Men fordi jeg har gjort det to gange før uden smertestillende, så har jeg heller ikke nogen bekymringer ved ikke at have det til rådighed ved en hjemmefødsel...

Jeg skulle opereres for mange år siden og skulle have en rygmarvsbedøvelse, det var nemmest

Lægen lokalbedøvede og skulle så lægge rygmarvsbedøvelsen efterfølgende, men lokabedøvelsen havde han lagt forkert og stak så også forkert med RMbedøvelsen og jeg har aldrig i mit liv prøvet den form for smerte.

Da jeg blev gravid havde jeg fået Søren til at love, at lige meget hvor meget jeg tiggede, græd og bad, måtte jeg under fødslen ikke få epidural, for det havde jeg lovet migselv, at aldrig skulle nogen stikke mig i ryggen igen...

Det blev så heller ikke aktuelt, men sikke en åndssvag indstilling, tænk at være klar til at vælge fuld narkose pga en tidligere dårlig oplevelse, og derved gå glip af den første skønne tid med baby...

Majken idag 34+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.