34+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Er du gal en basse du har liggende derinde 

yeees yeeees... men kan jo være hun får lov at komme ud snart (onsdag næste uge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Corn

Den er da bare superflot den mave... Og super baby str... ham jeg slæber rundt på er vurderet til 32+3 at veje 2200, så han vil ikke stå tilbage for sine storebrødre der ved fødslen vejede som følger:

Andreas født 36+0 vægt: 3250 gram

Anton født 38+6 vægt: 3850 gram

Så bliver de født med elastikker, og det er jo super lækkert

Og så er jeg jo den der får små babyer i min familie da ingen af mine søsters tre unger har vejet under 4100 gram

Majken 33+5 og bare SÅ klar

Anmeld

19. maj 2010

Risen

Macaab skriver:

Den er da bare superflot den mave... Og super baby str... ham jeg slæber rundt på er vurderet til 32+3 at veje 2200, så han vil ikke stå tilbage for sine storebrødre der ved fødslen vejede som følger:

Andreas født 36+0 vægt: 3250 gram

Anton født 38+6 vægt: 3850 gram

Så bliver de født med elastikker, og det er jo super lækkert

Og så er jeg jo den der får små babyer i min familie da ingen af mine søsters tre unger har vejet under 4100 gram

Majken 33+5 og bare SÅ klar

Tak .. 

Wow nogle basser du har poppet ud hehe (undskyld udtrykket).. 

4100 gram ? Arh .. Håber altså ikke min tykke basse bliver så stor..  Det må da gøre nas... 

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Risen skriver:

Tak .. 

Wow nogle basser du har poppet ud hehe (undskyld udtrykket).. 

4100 gram ? Arh .. Håber altså ikke min tykke basse bliver så stor..  Det må da gøre nas... 

Det skulle ikke gøre den store forskel om det er stor eller lille baby... Det der gør forskellen, har jeg læst, er mors opfattelse af smerte...

Og uden at lyde for prale(håber jeg) synes jeg ikke at føde er så slemt... Men jeg frygter for vildt efterveerne denne gang. De gjorde nas første gang, hamrende nas anden gang, så hvad så nu med nr. 3....

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Hold k.... du er smuk!! Hvem der struttede SÅ flot med babymavsen

Anmeld

19. maj 2010

lulleh

Risen skriver:

Ja var også ved at falde bagover da han sagde det.. hehe.. Håber ikke det forsætter sådan  alllt for længe.. så skal jeg da føde en kæmpebaby ! 

Hold da op. så han jo bette. synes alle skriver at de er skønnet til ca 2400gram i 34+ ?. så han jo ikke særlig stor

Marie 34+1

Anmeld

19. maj 2010

lulleh

Zette skriver:

har en 3500 gram prinsesse i maven

KH
Zette

37+0

tror aldrig hans vægt kommer over de 3000gram .

Anmeld

19. maj 2010

CS

lækker mavse

Anmeld

20. maj 2010

Risen

Macaab skriver:

Det skulle ikke gøre den store forskel om det er stor eller lille baby... Det der gør forskellen, har jeg læst, er mors opfattelse af smerte...

Og uden at lyde for prale(håber jeg) synes jeg ikke at føde er så slemt... Men jeg frygter for vildt efterveerne denne gang. De gjorde nas første gang, hamrende nas anden gang, så hvad så nu med nr. 3....

Sys bestemt ikke det er pral! Bliver mere glad for du skriver det end at det bare gør sindssygt ondt osv.. De der efterveer hvor lang tid er de der efter fødselen ? .. 

Anmeld

20. maj 2010

Risen

lulleh skriver:

Hold da op. så han jo bette. synes alle skriver at de er skønnet til ca 2400gram i 34+ ?. så han jo ikke særlig stor

Marie 34+1

Husk på at det bare er skønnet til det.. Der kan jo stadig være store plusser og minusser alligevel.. Måske er du lille og spinkel ? Det ville jo også betyde at din baby sandsynligvis også er det ? .. Bare rolig er sikker på din bæbs er helt sund og rask.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.