Astrid, min blomst? (ikke baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

birgittemarie

Har du mon fået fat i bassisten? Eller kunne det være, vi kunne få hans mail adresse, så vi kunne skrive til ham? Det er nemlig fordi, vi har travlt som bare okkergokkerpokker, fordi vi skal spille næste lørdag og meeeget gerne skulle have en bassist med 8(

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Astrid P

I'm on it... Det viste sig at han have fået ny mailadresse, og den har jeg lige fået fat i. Så nu er mailen sendt afsted til det rigtige sted og ikke det falske ;). Jeg aner ikke om han har tid, han er en meget travl mand. Men hvis det er noget han gerne vil, så er han MEGET hurtig til at lære, så det skal nok gå. Men er der slet ikke andre bassister I kan spørge? KH Asser

Anmeld

13. juni 2008

birgittemarie

Tusind tak (L) Ååh, vi har en annonce i soundcheck og der har været meget få henvendelser og de har ikke været dygtige nok til at vi kunne bruge dem med så utroligt lidt varsel - til gengæld har vi en skov af trommeslagere nu 8D - så vi er lidt på ski....., fordi det skal gå så hulans hurtigt 8(
Men ellers så må det bare ende med at spille uden bassist d. 21. og så må vi håbe, at vi kan nå at finde en inden d. 4.

Knus fra Birgitte, som stresser en smule lige nu over bagning af to kæmpekager, rejsning af telt, madlavning og alt muligt andet til i morgen 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.