Tak for krydsede fingre tøser, JEG FIK DET!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

Plysbjørnen

Tillykke til dig... Det var da dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

LouiseViola

STORT Tillykke, hvor er det bare dejligt!
Ja, drømmejob og en dejlig familie, hvad mere kan man ønske sig(L)

Anmeld

13. juni 2008

Lise

TILLØK!!! :))

Anmeld

13. juni 2008

bette

tillykke!!

Anmeld

13. juni 2008

Monica

Tilløkk tilløkk... Penge er jo ikke alt, så det er bare så fedt at du har fået det- skæv på piller og kun et trucker bad8D8D
Moni

Anmeld

13. juni 2008

Juniors mor

Tillykke - hvor er det bare fedt for dig :D. Det lyder som et super job - er det der, du har arbejdet før?

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Tillykke, Mary!! 8D
Hvor er det fedt!!

En smule træls at du ikke bliver millionær samtidig med, men man kan jo ikke få det hele :)

Endnu engang tillykke!

Anmeld

13. juni 2008

Marco2

GRATZ MAROLLE

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Tak skal i ha´søde tøser!
Jeg har helt ondt i kinderne af at smile.
Det bliver bare så fedt at starte op med det nye job til august. Det er jo der jeg har været før, så jeg kender alle mine kolleger - og jeg elsker dem. Og ved I hvad.. de havde faktisk sat flaget på bordet til deres frokost da de fik at vide at det var mig der kom tilbage - er de ikk bare søde (L)
Det er jo i den samme by hvor vi bor, så jeg kommer til at spare en masse transporttid + de tre ekstra "fritimer" da det jo kun er 34 timer - sikke meget tid til at være overskudsagtig cornflækker. :D

Jeg har fået sagt det til min nuværende arbejdsplads, og gudskelov tog de det pænt, og de kunne godt forstå mit valg, phyyyyha.
Nu håber jeg på at vi kan lave en restbarselsordning, så jeg holder barsel fra mit nuværende job til jeg skal starte på det nye. Hvis det lykkes, så har jeg "ferie" fra i dag til den 11. august - nice!

Marie - lykkelig, men med den ledeste narkosekvalme +o(

Anmeld

13. juni 2008

Lulle25

Stort tillykke herfra :) Kan godt forstå du er glad og krydser da fingre for du får lov at holde fri til d. 11 aug.(C) Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.