Uhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

sbs78

Jeg snakkede med vores dp og lederen over i Sfo'en og vi har ikke nogen betalingsfri mdr. Vi har meldt Laura ud af sfo'en i Juli mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Louise mortil4

Mary skriver:

Hehe, jeg læste det som om I skal betale dobbelt i juli  

Vi har også betalingsfri juli 

LOLLLL ja det kunne se godt ud, at vi skulle betale dobbelt i juli

Anmeld

20. maj 2010

Helle30

Lulle! Har de lukket i 2 - TO - uger? hvor I skal betale fuld takst? Jeg er da helt rystet. Det kan simpelthen ikke være lovligt

- Helle

Anmeld

20. maj 2010

Lulle25

Der er behovsåben i en anden institution, men hvem vil sende sit barn hen i en hel ny verden, ja ikke mig i hvert fald, men nogen kan jo få brug for det.

Anmeld

20. maj 2010

Stumpen

Vi har også behovs åben i 3 uger her i byen og mathilde kommer afsted 2 af ugerne, da jeg tror for hende vil det blive sjovt at komme et nyt sted hen og prøve en ny legeplads og lege med andet legetøj og andre børn...

Juli er iøvrigt gratis..

Anmeld

20. maj 2010

Lulle25

Stumpen skriver:

Vi har også behovs åben i 3 uger her i byen og mathilde kommer afsted 2 af ugerne, da jeg tror for hende vil det blive sjovt at komme et nyt sted hen og prøve en ny legeplads og lege med andet legetøj og andre børn...

Juli er iøvrigt gratis..

Ja det er da også fint hvis det fungere for jer, og ret snyd det så er gratis. Men det jeg så i mellemtiden har fundet ud af er at dem med gratis juli mdr betaler lidt mere resten af året så det går lige op i sidste ende. Selvom jeg nu synes vores pladser er ret dyre.

Anmeld

20. maj 2010

Stumpen

Lulle25 skriver:

Ja det er da også fint hvis det fungere for jer, og ret snyd det så er gratis. Men det jeg så i mellemtiden har fundet ud af er at dem med gratis juli mdr betaler lidt mere resten af året så det går lige op i sidste ende. Selvom jeg nu synes vores pladser er ret dyre.

Hvad giver I?

Anmeld

20. maj 2010

Lulle25

For Mathilde som er vuggestuebarn i en integreret institution giver vi 3338 og hun er der ikke ret meget. Aflevere hende kl 9-9.30 og henter hende senest kl 14 og hvis jeg skal noget er det seneste jeg har hentet kl 15. Om onsdagen henter jeg hende kl 12 for det passer bedst i kalenderen. Cecilie i sfo giver jeg 1937 men betaler kun det halve da man jo gør det når børnene går i institution. Hun benytter sfo fra 12.45 til ca 14 hver dag. Og indimellem længere når hun skal noget osv. Synes godt nok det er mange penge...

Anmeld

20. maj 2010

Muffinmus

Ved ikke en dyt om det..havde jo privat dp før.

Hvordan fungere det der betalingsfri??

Altså vores dp OG Williams børnehave holder frai 29-31.

Så det er lidt i juli og lidt i august. 3 uger i alt.

Men skla man så SLET ikke betale for en hel mdr hvis man kun holder ferie i 3 uger??

eller kræver det ikke at man rent faktisk holder fri 4 uger sammenlagt?

Anmeld

20. maj 2010

Stumpen

Lulle25 skriver:

For Mathilde som er vuggestuebarn i en integreret institution giver vi 3338 og hun er der ikke ret meget. Aflevere hende kl 9-9.30 og henter hende senest kl 14 og hvis jeg skal noget er det seneste jeg har hentet kl 15. Om onsdagen henter jeg hende kl 12 for det passer bedst i kalenderen. Cecilie i sfo giver jeg 1937 men betaler kun det halve da man jo gør det når børnene går i institution. Hun benytter sfo fra 12.45 til ca 14 hver dag. Og indimellem længere når hun skal noget osv. Synes godt nok det er mange penge...

Det er godt nok nogle høje priser, når I ikke bruger pladserne mere kan I så ikke vælge et mindre mondul? Her ikmmunen ser det sådan ud:

Dagplejen (25 procent)
32 timer koster 1.460 kroner per måned
48 timer koster 2.190 kroner per måned

Vuggestuebørn (25 procent)
30 timer koster 2.452 kroner per måned
30 timer koster 2.897 kroner per måned inklusiv frokostmåltid
40 timer koster 2.942 kroner per måned
40 timer koster 3.387 kroner per måned inklusiv frokostmåltid
50 timer koster 3.269 kroner per måned
50 timer koster 3.714 kroner per måned inklusiv frokostmåltid

Børnehavebørn (25 procent)
30 timer koster 1.262 kroner per måned
30 timer koster 1.707 kroner per måned inklusiv frokostmåltid
40 timer koster 1.515 kroner per måned
40 timer koster 1.960 kroner per måned inklusiv frokostmåltid
50 timer koster 1.783 kroner per måned
50 timer koster 2.228 kroner per måned inklusiv frokostmåltid

Skolebørn (30 procent)
Morgenplads koster 275 kroner per måned
Eftermiddagsplads koster 687 kroner per måned
Fuldtidsplads koster 1.045 kroner per måned (før og efter skoletid samt hele dagen på skolefridage)

Skolefritidsordninger (51 procent)
Morgenplads koster 439 kroner per måned
Eftermiddagsplads koster 1.097 kroner per måned
Fuldtidsplads koster 1.668 kroner per måned (før og efter skoletid, samt hele dagen på skolefridage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.