Hej piger,
Nu må jeg lige rase lidt af. >(
Vi er også ramt af strejken herhjemme.
Jeg synes ikke det er sjovt mere nu. Jeg ved godt at det er super egoistisk, men jeg havde håbet på at kunne få en uge eller to alene hjemme inden jeg skulle starte på arbejdet. :'(
Jeg har haft en forfærdeligt graviditet, og en endnu værre barsel. I de første 7 mdr. af min barsel, rente jeg til læger, speciel læger, gynækologer, kirurger og al verdens mennesker. Jeg blev først rask da Noah var 7 mdr., og ja han er 11 mdr. i dag, så det er kun 4 mdr. jeg har haft med ham hvor jeg har kunne nyde at gå med ham, og jeg føler derfor at jeg har fået ødelagt min barsel totalt! :'(
Derfor har jeg virkelig haft brug for at kunne få et par uger for mig selv, inden jeg skulle starte på arbejde.
Undskyld at jeg er så egoistisk :'(
Det hjælper heller ikke på det hele at jeg skal tilbage til en job jeg bare ikke gider.
Så hvad gør en klog??? Jeg overvejer at sige op allerede nu, og så håbe at de vil fritsille mig, så jeg ikke behøver at komme den måned efter barsel. Men på den anden side så er det jo heller ikke holdbart at står uden job. Den samtale jeg var til i mandags, kan der godt gå yderligere en uges til inden jeg hører noget fra. Og jeg har så en anden samtale på tirsdag. Så håber jo at jeg får et af de job så jeg kan sige op på mit gamle job inden d. 30/6.
Når jeg ringer til kommunen siger de bare, at ja det er jo bare ærgerligt for os at vi skulle have startet indkører samme tid som strejen startede. For mange andre vuggestue børn har 1-2 uger i vuggestue om ugen, på skift. Men det kan han jo ik, i og med athan jo skal køres ind først.... Jaja, jeg ved det jo godt...!!!
Undskyld mit negative indlæg, jeg måtte bare rase lidt af. >(
Mette - med Noah der er præcis 11 mdr. i dag :D
Anmeld