Aaaaaaarrrrrghhhhhhhh.....!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Tut

Hej piger, Nu må jeg lige rase lidt af. >( Vi er også ramt af strejken herhjemme. Jeg synes ikke det er sjovt mere nu. Jeg ved godt at det er super egoistisk, men jeg havde håbet på at kunne få en uge eller to alene hjemme inden jeg skulle starte på arbejdet. :'( Jeg har haft en forfærdeligt graviditet, og en endnu værre barsel. I de første 7 mdr. af min barsel, rente jeg til læger, speciel læger, gynækologer, kirurger og al verdens mennesker. Jeg blev først rask da Noah var 7 mdr., og ja han er 11 mdr. i dag, så det er kun 4 mdr. jeg har haft med ham hvor jeg har kunne nyde at gå med ham, og jeg føler derfor at jeg har fået ødelagt min barsel totalt! :'( Derfor har jeg virkelig haft brug for at kunne få et par uger for mig selv, inden jeg skulle starte på arbejde. Undskyld at jeg er så egoistisk :'( Det hjælper heller ikke på det hele at jeg skal tilbage til en job jeg bare ikke gider. Så hvad gør en klog??? Jeg overvejer at sige op allerede nu, og så håbe at de vil fritsille mig, så jeg ikke behøver at komme den måned efter barsel. Men på den anden side så er det jo heller ikke holdbart at står uden job. Den samtale jeg var til i mandags, kan der godt gå yderligere en uges til inden jeg hører noget fra. Og jeg har så en anden samtale på tirsdag. Så håber jo at jeg får et af de job så jeg kan sige op på mit gamle job inden d. 30/6. Når jeg ringer til kommunen siger de bare, at ja det er jo bare ærgerligt for os at vi skulle have startet indkører samme tid som strejen startede. For mange andre vuggestue børn har 1-2 uger i vuggestue om ugen, på skift. Men det kan han jo ik, i og med athan jo skal køres ind først.... Jaja, jeg ved det jo godt...!!! Undskyld mit negative indlæg, jeg måtte bare rase lidt af. >( Mette - med Noah der er præcis 11 mdr. i dag :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

ka li ja

ved du hvad tutter, jeg kan sgu sagtens forstå dig!! man har også brug for lidt MIG tid!!! sådan er det bare...
jeg er også ved at koge over mht det her strejke lort!!!!!
jeg har efterhånden vænnet mig til at xander erhjemme, og det hele går også meget bedre end i starten( vi kører på 8. uge nu!)
men man har bare brug for tid til sig selv..
så man kan få ordnet nogle af de ting man brænder for, eller bare smide sig på sofaen i 4 timer hvis det er det man føler for!!!

altså det der job rod.... er din arbejdsgiver til at snakke med? eller skal alt gå efter reglerne!?
for så kunne du jo blive fyret lige efter barsel... så kunne du få dagpenge, og efter en md eller to (alt efter hvad du skal bruge) så ansætter de dig igen....
ved godt det er fusk. men fuck det!!

jeg arb deltid i starten på mit arb, og fik fra a-kassen op til fuld tid.
vi havde en aftale om at hvis nogen fandt et job til mig eller jeg selv gjorde(man skal jo søge) så ansatte hun mig bare fuld tid. så på den måde havde jeg lidt timer der!

nej hvor er jeg en krejler, men jeg gider sgu ikke lave en skid!!!:$:D

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Du er sgu da ikke egoistisk!

Var selv MEGA!! træt af at de strejkede da Stella skulle køres ind.
Havde virkelig brug for bare at være mig - At prøve at føle hvordan det egentlig var bare at have mig selv at tage hensyn til og lave en masse ting når jeg havde LYST og ikke skulle høre efter babyalarmen.

Da jeg skulle starte på arbejde var jeg et stort tudefjæs inden!
Var træt af at jeg ikke nåede en masse ting i min barsel og at jeg ikke fik de 3 ugers mig-tid som jeg have "planlagt".
Jeg er ikke meget for at indrømme det, men synes faktisk det er fedt at være tilbage, selvom det er mega hårdt.

Jeg forstår dig udemærket!!
Ved bare ikke hvad du skal gøre med job situationen.
Husk på at meget kan ændre sig på et år, så det kan jo være du bliver glad for det igen??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.