Buzz Junior til PS2 inkl. 4 buzzere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
882 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

lonemus

Buzz! Junior: Jungle Party, "social gaming" for spillere i aldersgruppen 6 til 10 år - men morskaben er enkel og kan være så smittende, at også voksne kan deltage.

Jungle Party udstyrer op til fire spillere med en en ny Buzz! Junior-svarknap, og tildeler hver spiller en rolle som fræk abekat, der skal kæmpe imod hinanden i forskellige komplet tossede spil, der garanteret vil få alle til at dø af grin . Jungle Party kan sagtens vare til langt over sengetid med 40 forskellige minispil inkluderet.

Alle minispillene er enkle at spille. Du skal bruge svarknapperne og de fire kulørte valgknapper for at få aberne til at gøre, hvad de skal. Det er nemt for alle at være med og samtidig kunne koncentrere sig om, hvad der er virkeligt vigtigt - at vinde over sine bedste venner.

DE TALER DANSK I SPILLET!

Fået som gave, kun brugt 1 gang, er derfor som nyt.
Billedet er hentet fra originalpakken, den har jeg dog ikke mere.

Nypris: 499.- kr.
Salgspris: 230.- kr. + forsendelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

mettejørgensen

Det må være gaven jeg står og mangler... jeg vil meget gerne købe det. min mail er metteogclaus@city.dk skriv et konto nr. og jeg sætter pengene ind på din konto...... glæder mig til at se hva det er for noget :D smil fra Mette

Anmeld

13. juni 2008

lonemus

Så er Buzz'eren solgt! Mvh Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.