Uforklarlige barnløse - Hvor mange er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

CamillaValby

Hej med jer.

Jeg springer også på vognen, vi har forsøgt i snart to år, og ingen af os fejler noget, siger de altså hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Sujan

Hmmm... Ved ikke om jeg helt kan melde mig her.. Men har snart prøvet i et år.. Har dog ikke fået lavet nogle prøver.. Snakkede lidt med lægen om det i dag men han synes vi skulle prøve lidt videre fordi jeg har været gravid med samme mand for 5 år siden på p-piller så der burde ikke være noget galt med nogen af os sagde han...

Anmeld

21. maj 2010

Grand01

Melder mig også under fanerne her - vi har pt forsøgt i 3 år og været i IUI 3 gange pt - men ingen baby på trods af at vi har produceret 1 fælles barn der nu er blevet 4,5 år

Anmeld

21. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Så er vi alligevel nogle stykker. Det er dejligt at få sat navn/ansigt på de af os som står i samme situation.

Må jeg sætte nogle af jer på vennelisten? Kunne være rart bare at følge jer lidt. Altså de af jer som jeg ik allerede er venner med på listen

Anmeld

22. maj 2010

Soap

Alexis skriver:

Så er vi alligevel nogle stykker. Det er dejligt at få sat navn/ansigt på de af os som står i samme situation.

Må jeg sætte nogle af jer på vennelisten? Kunne være rart bare at følge jer lidt. Altså de af jer som jeg ik allerede er venner med på listen

Det må du gerne 

Anmeld

22. maj 2010

Fru Dinesen

Vi var uforklarlige barnløse ..... vi kom i ivf behandlig da vi skulle ha den store ......

Det gode/underlige er så her efter vi fik ham har jeg kunne blive gravid på naturlig måde helt af mig selv og venter nr 3 

Ville bare sige at der er stort håb for jer og vil ønske jer alt muligt held og lykke .... og bor i , i nærheden af Hillerød på Sjælland så prøv gynælog Henning skensved fantastisk mand .... 

Anmeld

22. maj 2010

Sofiedk

Suk ... Ja så skete det igen, overhalet indenom at venner der pludselig bliver gravide. For fanden hvor det stikker en kniv i hjertet på en. Hvordan skal man kunne holde humøret oppe snart. Synes drømmen og håbet betyder mere og mere i vores hverdag og tanken om udsigten til et fælles barn måske ligger meget langt væk, er slet ikke til at bære

Hvordan klarer i andre den?

Anmeld

22. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sofiekdk skriver:

Suk ... Ja så skete det igen, overhalet indenom at venner der pludselig bliver gravide. For fanden hvor det stikker en kniv i hjertet på en. Hvordan skal man kunne holde humøret oppe snart. Synes drømmen og håbet betyder mere og mere i vores hverdag og tanken om udsigten til et fælles barn måske ligger meget langt væk, er slet ikke til at bære

Hvordan klarer i andre den?

Åh det er bare den største frustration og smerte i hjerter hver gang det sker. Og synes heller ikke det bliver nemmere

Ved ærlig talt ikke hvordan man holder modet oppe. Jeg har valgt at tage tyren ved hornene og skifte skole, og studieform så jeg ikke er så presset på den front, for det andet holder jeg ikke til - desværre. Ville jo gerne være færdig til næste sommer, men vil hellere bruge lidt længere tid og så være det gladere undervejs.

Synes det sværeste kan være forskellen på mig og manden... Vores måde at takle det på, og reagere på.

Jeg tror man overlever fordi det er så højt et ønske at få det barn. Tror virkelig ikke der findes større drift end det.  En dag af gangen og så at se fremad må være måden...

Anmeld

27. maj 2010

mistel

hey en tanke herfra er selv i samme båd og har set stop skiltet. Tag evt afstand fra dette emne et styk tid da det er hårdt

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

mistel skriver:

hey en tanke herfra er selv i samme båd og har set stop skiltet. Tag evt afstand fra dette emne et styk tid da det er hårdt

? Forstår ikke helt hvad du mener?

Og jeg kan jo så melde mig ud af denne "gruppe".. Det hele var ikke så uforklarligt alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.