Sofiekdk skriver:
Suk ... Ja så skete det igen, overhalet indenom at venner der pludselig bliver gravide. For fanden hvor det stikker en kniv i hjertet på en. Hvordan skal man kunne holde humøret oppe snart. Synes drømmen og håbet betyder mere og mere i vores hverdag og tanken om udsigten til et fælles barn måske ligger meget langt væk, er slet ikke til at bære 
Hvordan klarer i andre den?
Åh det er bare den største frustration og smerte i hjerter hver gang det sker. Og synes heller ikke det bliver nemmere 
Ved ærlig talt ikke hvordan man holder modet oppe. Jeg har valgt at tage tyren ved hornene og skifte skole, og studieform så jeg ikke er så presset på den front, for det andet holder jeg ikke til - desværre. Ville jo gerne være færdig til næste sommer, men vil hellere bruge lidt længere tid og så være det gladere undervejs.
Synes det sværeste kan være forskellen på mig og manden... Vores måde at takle det på, og reagere på.
Jeg tror man overlever fordi det er så højt et ønske at få det barn. Tror virkelig ikke der findes større drift end det. En dag af gangen og så at se fremad må være måden... 
Anmeld