Uforklarlige barnløse - Hvor mange er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.356 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, kom til at tænke på hvor mange af os der egentlig ikke har fået en diagnose på, hvad problemet kan være siden vi ikke kan blive gravide.

Er selv en af dem hvor alt fertilitetsmæssigt er normalt, og hos manden også, men alligevel lykkes det ikke rigtig for os at blive med spire.

Kunne godt tænke mig at vide hvor mange vi er i den båd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Sofiedk

hep hep ... Jeg melder mig helt klart under de her faner med super æg, kanon slimhinde og perfekt sædkvalitet ... meeen ingen bebs

Er godt nok ret træt af det skide ord uforklarlige - tag jer lige sammen engang doktormænd og find en kur der gør os alle gravide NU - tak

Anmeld

17. maj 2010

Sofiekdk skriver:

hep hep ... Jeg melder mig helt klart under de her faner med super æg, kanon slimhinde og perfekt sædkvalitet ... meeen ingen bebs

Er godt nok ret træt af det skide ord uforklarlige - tag jer lige sammen engang doktormænd og find en kur der gør os alle gravide NU - tak

Argh ja det er SÅ frustrerende. Er begyndt at føle en kæmpe frustration over ikke at få en diagnose. Ved godt det ikke er ønskværdigt at få en dårlig diagnose, men synes den der uvidenhed og "ingenforklaring" er mega hård

Anmeld

18. maj 2010

otlitrom

Her hører vi også til. Alt er fint - stadig intet barn..

Anmeld

18. maj 2010

Soap

Her kan jeg desværre også melde mig  Alle prøver er tip top mandens sæd er superliga som lægen så smukt formulerede det og det gir jo også fint mening da vi har 2 dejlige børn sammen i forvejen men jo gerne ville ha´flere, vi har kæmpet i 3 år her den 20 maj 

Anmeld

18. maj 2010

oo

jeg vil lige melde mig også - og måske sprede lidt håb?

Anmeld

18. maj 2010

Soap

Tjuhl skriver:

Håb er godt 

Spred lidt mere med din fine mave 

Anmeld

18. maj 2010

Tjuhl skriver:

Meget gerne

Anmeld

18. maj 2010

LISBETH:-)

Jamen der er også mig - Eller der var også mig.

Er jo ikke barnløs længere :-)

Men altså i alle de år vi var i behandling kunne de ikke komme med en forklaring på hvorfor jeg ikke blev gravid, eller hvorfor jeg blev ved med at abortere når jeg så endelig blev det.

Alt også i tip top hos mig og manden.

Meeen har altså fået et barn og skal have en mere om 1 uge - så ja det kan godt lade sig gøre.

Uforklarlig barnløs er også en diagnose (men forstår udemærket godt hvad du mener!!!)

Anmeld

18. maj 2010

mini1977

Vi hører os til som uforklareligt barnløse på trods af normal sædkvalitet, super æg og slimhinde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.