Gudmor i lingeri - nøgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil I give men gudmor-titlen vist hun optræder på facebook i lingeri og går meget op i at få tager billeder (både i lingeri og nøgnbilleder) til side 9-pigen samt m-blade??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.499 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Anonym trådstarter

Vil det påvirke jeres beslutning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Valle81

Ja, det ville være mig fuldstændig ligegyldigt.

Jeg ville væ´lge ud fra hvad personen betyder for mig og er som person og ikke pga af nogle billeder på facebook og se og hør.

Til den tid hvor bebs er stor, så poserer hun nok ikke sådan mere:0)

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

jeg er kold.. det er jo personens personlighed jeg har valgt efter og forhåbenlig også tro..

og man kan da satse på at hun lader blade og billeder blive hjemme og har tøj på i kirken

Anmeld

17. maj 2010

Tynen

Det lyder fuldstændig nøjagtig som en jeg har som ven(inde) på FB - Gad vide om det er den samme

Men det kunne ikke røre mig mindre. Vedkommende kommer vel tækkeligt klædt i kirken

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

Der er en del ind på FB - alle dem fra forsidesjagten i M og så alle de side 9-piger.. Men kan være

Anmeld

17. maj 2010

LotteN

helt uden betydning... for har denne person været på tale til denne "rolle" så må hun være af stor betydning i familien og derfor kan dette ikke påvirke jeres valg - hmm forkert formuleret, men håber du forstår hva jeg mener

Anmeld

17. maj 2010

Anonym trådstarter

Tror vi prøver at overbevise os, at hun ikke er den rigtige til opgaven endnu.

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Hvad "gudmor" foretager sig i sin fritid, er jeg ligeglad med, om det var side 9 pige eller swinger... Rør mig slet ikke.. "Gudmor" skal skam nok komme ordenligt klædt...

Anmeld

17. maj 2010

ekzunz

Hvis det er en person som betyder så meget for mig og min kæreste at vi overvejer gudmor-titlen, så er det jo også en vi kender og accepterer - og så kan jeg slet ikke forstå hvordan nogle nøgen-billeder pludselig skulle betyde noget.

Eller er det noget i først lige nu pludselig har opdaget?? Ellers kan jeg slet ikke forstå at det betyder noget.

Anmeld

18. maj 2010

Mig med maven

Jeg har stemt ja.

Den gudmor jeg har valgt er fordi hun betyder noget for mig, min mand, og vil komme til at gøre det for baby.

Hvad hun gør når hun ikke er sammen med os, må hun helt selv om. Jeg elsker hende ubetinget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.