Zettes jordbærtærte ligesom bageren laver den :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

smokin

Zafir skriver:

Nååååår Okay det lyder sautmer da også lækkert! Det er næsten i pose og sæk agtig... nam namm

Jeg LOVER at den smagte godt! Det der marcipanfyld lagde sig som et fint lag ovenpå tærtebunden! Så den blev ligesom bagerens.... HELT blød og lækker og så lige lidt knas til allersidst....

Hvis jeg kunne spise et stykke til så gjorde jeg det! Godt der er en ny dag imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Ja der er også en halv pakke smør i denne kage alene! men det er så strengt at ens kæreste ikke tager et gram på, imens jeg blot skal kigge på kagen så sidder den nærmest på sidebenet...

Så nogle gange bager jeg kager med lidt mindre fedt i .... men de smager stadig som en drøm. Muffins kan du jo godt få til at smage af noget (med bær fx).

ja, muffins er godt!!!! Jeg har også nogle gode bøger kun med muffin opskrifter jeg kan bare aldrig vælge hvilke jeg skal lave

Anmeld

17. maj 2010

smokin

Caroline86 skriver:

mon man kan lave den uden marcipan? det er vi nemlig ikke vilde med herhjemme (læs: jeg kan ikke lide marcipan) måske kan man lave den helt uden fyld og så bruge ekstra creme

Heller ikke i kager? jeg kan nemlig ikke lide marcipanbrød og marcipan sådan rent.... men jeg kan godt lide det i den kage faktisk.

Anmeld

17. maj 2010

Pia.

For søren da hvor ser den lækker ud... får virkelig lyst til jordbær nu.... har sendt dig en lille bitte hilsen

Anmeld

17. maj 2010

LauraLW

Zette skriver:

Det kan du tro

Du må også meget gerne sende opskrifterne til mig... så er jeg sikker på at min kæreste gerne vil lave sådan en til mig

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Zette skriver:

Jeg LOVER at den smagte godt! Det der marcipanfyld lagde sig som et fint lag ovenpå tærtebunden! Så den blev ligesom bagerens.... HELT blød og lækker og så lige lidt knas til allersidst....

Hvis jeg kunne spise et stykke til så gjorde jeg det! Godt der er en ny dag imorgen.

AAAARRGH... Sig ikke mere... Nu dør jeg...

Anmeld

17. maj 2010

smokin

Pia. skriver:

For søren da hvor ser den lækker ud... får virkelig lyst til jordbær nu.... har sendt dig en lille bitte hilsen

Og jeg har skyndt mig at svare Skriv hvis der er besvær med at forstå opskriften.

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Zette skriver:

Heller ikke i kager? jeg kan nemlig ikke lide marcipanbrød og marcipan sådan rent.... men jeg kan godt lide det i den kage faktisk.

nej kan virkelig ødelægge hele min dag hvis der pludselig er marcipan i en kage.. jeg piller altid alt fyldet af jordbærkage og spiser det og lader kagen ligge

Anmeld

17. maj 2010

LauraLW

hov... husk at læse heeele tråden igennem Laura! :-) Du behøver selvfølgelig ikke sende alligevel hehe

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Ser dælme lækker ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.