Endelig gode nyheder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

Hvor SKØNT med lidt positive nyheder til jer! Endelig! Og synes at tanken om at du jo ved nu at du sagtens KAN blive gravid er meget betryggende  

Den er der næste gang!

Rigtig god tur på kroen! og drik lige et glas vin for mig for det savner jeg godt nok når man spiser god middag!  (hehe du ender da vist med at gå i hegnet så mange som du liiiige skal tage en ekstra tår for )

NYD aftenen - det har i virkelig fortjent!

knus!

Hi-hi ja - men så er det godt der ikke er så langt hjem

Jeg glæder mig også til at få vin til den gode mad, istedet for cola, det holder altså ikke...

Ja, når vi lige har fået hovedet med så er jeg sikker på vores konklusion bliver "hold da op vi har været tæt på".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

VIPpigen

vidunderlige nyheder, så er det op på hesten igen.

Du må meget gerne drikke et glas vin for mig også. Mange gange tillykke, så kan kampen sættes ind igen

Anmeld

17. maj 2010

Kruse90

Hvor er det dejligt smukke.

DU KAN SGU BLIVE GRAVID
HVOR ER DET FANTASTISK.
Er utrolig glad på dine vegne.

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

Sødeste Mia Maia. Endelig er det slut! Hvor er jeg glad på Jeres vegne, selvom det virker helt forkert. Forstå mig ret..

Jeg blver helt rørt. Både over at det endelig er slut, men også fordi du bare er så super stærk! (Og så fordi jeg er tudemarie i disse dage )

Jeg er så glad for du fik den gave, og jeg håber førdt i får en fantastisk ferie, og derefter en tur på kro med masser af god vin!

Husk at vi fortsat er her, vis der er bare det mindste du vil af med!!

Stort knus fra en glad Kitty!!

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Sødeste Mia Maia. Endelig er det slut! Hvor er jeg glad på Jeres vegne, selvom det virker helt forkert. Forstå mig ret..

Jeg blver helt rørt. Både over at det endelig er slut, men også fordi du bare er så super stærk! (Og så fordi jeg er tudemarie i disse dage )

Jeg er så glad for du fik den gave, og jeg håber førdt i får en fantastisk ferie, og derefter en tur på kro med masser af god vin!

Husk at vi fortsat er her, vis der er bare det mindste du vil af med!!

Stort knus fra en glad Kitty!!

Nej det er mærkeligt at noget man normalt frygter pludselig er gode nyheder - men det er det i det her tilfælde.

Hvor er du sød - håber det er de "gode" hormoner der får dig til at tude

Jeg vil glæde mig så meget til begge dele, og vende tilbage til behandlingen med fornyet styrke. 

Jeg er SÅ glad for dig og alle de andre herinde - i har været en KÆMPE støtte...

Knus

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Nej det er mærkeligt at noget man normalt frygter pludselig er gode nyheder - men det er det i det her tilfælde.

Hvor er du sød - håber det er de "gode" hormoner der får dig til at tude

Jeg vil glæde mig så meget til begge dele, og vende tilbage til behandlingen med fornyet styrke. 

Jeg er SÅ glad for dig og alle de andre herinde - i har været en KÆMPE støtte...

Knus

Det man giver, får man selv igen. Du er en støtte for os andre. Selv i denne tid, hvor du har kæmpet dig igennem en lang kamp, har du formået at være der for os. Det vil vi (i hvert fald jeg) gerne give retur!

Jeg håber også der er en god undskylning på det her hormonella-tuderi, men det må tiden vise

Jeg håber ferien bliver rigtig god kvalitetstid sammen, og giver fornyet energi!

Knus

Anmeld

17. maj 2010

benthe :-)

Mia Maia skriver:

Det er SLUT!!!

De sidste 17 dage i den hårdeste følelsesmæssige rutchetur er slut.

Jeg fik svar på mikroskopien i dag, og jeg har været gravid i livmoderen, så der har været tale om en MA - havde aldrig forestillet mig jeg skulle blive så lettet over en abort, men det er jeg godt nok.

Jeg får svar på blodprøven i morgen, men han gad ikke engang tage yderligere blodprøver (men det tror jeg nu fertilitetsklinikken gør) han lovede mig alt var ude nu. 

Nu er det tid til at det hele skal følelsesmæssigt bearbejdes og forhåbentligt kommer jeg hurtigt til den konklusion at jeg har være rigtig tæt på - og jeg har bevidst jeg kan blive gravid.

Endnu engang for støtten - det har betydet alt i den her meget svære tid. 

Nu vil jeg glæde mig til middag på "Den Gamle Kro" MED vin.

Knus fra Jan & Mia Maia - som er yderst lettede.

P.S. Jeg skulle også hilse fra min Far og sige mange tak for støtten og gaverne til hans datter - han blev også helt rørt.

et til dig søde... alt godt til jer
benthe

Anmeld

17. maj 2010

N&J

Hvor er det godt at høre at I har fået en afslutning, og at det tros omstændighederne var inde i livmoderen, jeg vil glæde mig til du skriver at nu er der en bolle i ovnen og vi er nået over de famøse 12 uger.. mange gange held og lykke og nyd middagen.. 

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

N&J skriver:

Hvor er det godt at høre at I har fået en afslutning, og at det tros omstændighederne var inde i livmoderen, jeg vil glæde mig til du skriver at nu er der en bolle i ovnen og vi er nået over de famøse 12 uger.. mange gange held og lykke og nyd middagen.. 

Ja det bliver rigtig dejligt - vi får jo allerede en scanning omkring 7-8. uge for at se hjerteblink, så tror glæden vil være stor hvis der er gode nyheder der (der er jo nogen fordele ved fertilitetsbehandling)

Det bliver rigtig dejligt at skulle til at spørge om 1000 ting omkring graviditet, udstyr og babygråd

Vi glæder os rigtig meget - jeg skal nok lægge billeder ind af vores gaver når vi har brugt dem

Anmeld

17. maj 2010

Mettemus

Yay!! Fedt!! Det var da dejligt endeligt at få nogle gode nyheder - det trængte i til hva? Lyder også som om du har valgt en god indgangsvinkel - ja, det gik ikke som det skulle, men du har været gravid, det kan lade sig gøre!

Hvad er udsigterne så nu? I gang igen så hurtigt som muligt?

Ihh!! Tillykke med din MA (det må være første gang jeg har sagt det?), dejligt at du ikke skal generes af operationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.