Endelig gode nyheder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.251 visninger
53 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

MM1987

Det er SLUT!!!

De sidste 17 dage i den hårdeste følelsesmæssige rutchetur er slut.

Jeg fik svar på mikroskopien i dag, og jeg har været gravid i livmoderen, så der har været tale om en MA - havde aldrig forestillet mig jeg skulle blive så lettet over en abort, men det er jeg godt nok.

Jeg får svar på blodprøven i morgen, men han gad ikke engang tage yderligere blodprøver (men det tror jeg nu fertilitetsklinikken gør) han lovede mig alt var ude nu. 

Nu er det tid til at det hele skal følelsesmæssigt bearbejdes og forhåbentligt kommer jeg hurtigt til den konklusion at jeg har være rigtig tæt på - og jeg har bevidst jeg kan blive gravid.

Endnu engang for støtten - det har betydet alt i den her meget svære tid. 

Nu vil jeg glæde mig til middag på "Den Gamle Kro" MED vin.

Knus fra Jan & Mia Maia - som er yderst lettede.

P.S. Jeg skulle også hilse fra min Far og sige mange tak for støtten og gaverne til hans datter - han blev også helt rørt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Det er SLUT!!!

Jeg fik svar på mikroskopien i dag, og jeg har været gravid i livmoderen, så der har været tale om en MA - havde aldrig forestillet mig jeg skulle blive så lettet over en abort, men det er jeg godt nok.

Jeg får svar på blodprøven i morgen, men han gad ikke engang tage yderligere blodprøver (men det tror jeg nu fertilitetsklinikken gør) han lovede mig alt var ude nu. 

Nu er det tid til at det hele skal følelsesmæssigt bearbejdes og forhåbentligt kommer jeg hurtigt til den konklusion at jeg har være rigtig tæt på - og jeg har bevidst jeg kan blive gravid.

P.S. Jeg skulle også hilse fra min Far og sige mange tak for støtten og gaverne til hans datter - han blev også helt rørt.

! Dejlige nyheder smukke! 

Du kan sku blive gravid ! 

Nyd middagen og VINEN, du kan drikke lidt for mig .. 

Knus hende som efterhånden længes efter en god og kold bajer !  

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Mia Maia skriver:

Det er SLUT!!!

Puhhhh det var jo godt nyt, selvfølgelig skal der bearbejdes nu, men nu ved du også at d kan blive gravid, det må være en stor lettelse også...... Håber I får en dejlig middag og snart er klar til prøve igen.... Sender et stort

Anmeld

17. maj 2010

9510

Hvor er det da bare skønt at læse

God tur på kroen

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha - det er skuda altid noget!!!

Dejligt med lidt bedre nyheder end de andre på det sidste.

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Åh Mia Maia... Så dejligt at læse...

Nyd middagen...

Knus...

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Risen skriver:

! Dejlige nyheder smukke! 

Du kan sku blive gravid ! 

Nyd middagen og VINEN, du kan drikke lidt for mig .. 

Knus hende som efterhånden længes efter en god og kold bajer !  

Ja, og når jeg lige har sunket det hele, er jeg sikker på jeg vil tænke sådan.

Det skal jeg nok - der skal ikke mangle noget.

Hi-hi - det kan jeg godt forstå (eller ikke lige øl, for det kan jeg ikke lide)...

Anmeld

17. maj 2010

lotte32

for dælen hvor er det dejligt at høre at der endelig kom en afslutning på det hele self. er det ikke spor sjovt at vide at man har mistet, og det vil nok osse kræve noget bearbejdning,  men som du selv skriver, så har du bevidst at du kan blive gravid, og den uvished i har levet i er slut og i kan nu se fremad

skønt skønt, og god fornøjelse med middagen og lækker vin

knus Lotte

Anmeld

17. maj 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Ja, og når jeg lige har sunket det hele, er jeg sikker på jeg vil tænke sådan.

Det skal jeg nok - der skal ikke mangle noget.

Hi-hi - det kan jeg godt forstå (eller ikke lige øl, for det kan jeg ikke lide)...

Ja det skal selvfølgelig lige tænkes igennem, helt forståeligt , men hvor er det dejligt med en afslutning på sådan et mystisk forløb.. Endelig noget resultat..

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

lotte31 skriver:

for dælen hvor er det dejligt at høre at der endelig kom en afslutning på det hele self. er det ikke spor sjovt at vide at man har mistet, og det vil nok osse kræve noget bearbejdning,  men som du selv skriver, så har du bevidst at du kan blive gravid, og den uvished i har levet i er slut og i kan nu se fremad

skønt skønt, og god fornøjelse med middagen og lækker vin

knus Lotte

Ja, det er bare rigtig dejligt der er kommet en afslutning...

Nu kan vi tage på ferie om præcis en uge - den er blevet mere tiltrængt end vi nogensinde havde forestillet os.

Når vi kommer hjem har vi jo så middag og bio-tur at se frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.