Hvad kan jeg gøre for den bette mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

linemus

Signe er ikke let at blive klog på, men hun er godt nok ikke på toppen. Hendes feber forsvandt i går heldigvis, men hun har så svært ved at falde i søvn, græder og vrider sig, og jeg tror, hun har ondt i maven. Hun prutter lidt og græder, og når der endelig kommer noget er det tyndt, og hun falder så i søvn bagefter. Øv, det er så hårdt at være så hjælpeløs og ikke engang kunne hjælpe hende til ikke at have ondt i maven. Hvad kan jeg gøre? Svedskemos er jo for hård mave, ik'? Og det har hun jo ikke, selvom det virker til at være svært for hende at komme af med det. Tror der er en masse luft i maven. Hvad er godt at give hende at spise? Update ellers: Hun havde 3-dagesfeber... Feberen var væk i går, og hun er nu fyldt med røde prikker. Samtidig er jeg sikker på hun har ondt i tænderne, for hun bider løs i fingrene og jeg kan se en tand på vej. Og så har hun så også ondt i maven. Øv, hvor er det synd :'( Knus Line - der heller ikke har sovet meget i nat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

ka li ja

bananer og hvidt brød er mod tynd mave. men hvis hun er ved at få tænder og har lidt feber så kan der sagtens komme tynd lort jo... måske??

Anmeld

13. juni 2008

Sille

Hvis jeg skal komme med et lidt alternativt råd.. så put lidt creme på futterne og massér hendes hælområde godt.. (blidt selvfølgelig)...

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Varmt omslag på mavsen lindrer.

Anmeld

13. juni 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Varmt omslag på mavsen lindrer.

Hvad kan man bruge der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.