Veninder søges i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Silvermist1

Mange tak for jeres svar piger. Jeg sender jer begge to en PB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Aoife

Hej jeg bor i Tilst ved Bilka. Har to børn, en dreng på knap 3 og en pige på 5 mdr. Jeg er 31 og er gift med en irsk mand.

Eva

Anmeld

7. juni 2010

Silvermist1

Aoife skriver:

Hej jeg bor i Tilst ved Bilka. Har to børn, en dreng på knap 3 og en pige på 5 mdr. Jeg er 31 og er gift med en irsk mand.

Eva

Hejsa,

Dejligt at du også skriver  Sender dig en PB

Anmeld

7. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa - jeg bor i latinerkvarteret i midtbyen, og nu hvor jeg er på barsel ville det være hyggeligt med en ekstra veninde at gå ud og shoppe med, i baby-bio eller bare drikke en kop kaffe med af og til - særligt når Jonathans kolik har lagt sig om et par måneder

Kh

Rosa

Anmeld

7. juni 2010

Silvermist1

Rosa skriver:

Hejsa - jeg bor i latinerkvarteret i midtbyen, og nu hvor jeg er på barsel ville det være hyggeligt med en ekstra veninde at gå ud og shoppe med, i baby-bio eller bare drikke en kop kaffe med af og til - særligt når Jonathans kolik har lagt sig om et par måneder

Kh

Rosa

Hejsa Også mange tak til dig  Sender dig også en PB

Anmeld

7. juni 2010

W&M <3

Hejsa.

Jeg hedder Janie og bor også i Århus med min mand Marius og vores 3 børn. Bor nærmere i Højbjerg.

Jeg går på barsel her efter min sidste eksamen d. 18 juni så har jeg også masser af tid, og kunne nu godt bruge en veninde mere.

Så hvis du eller andre her har lyst kan i bare skrive en PB til mig.

Knus Janie

Anmeld

15. juni 2010

Silvermist1

WilliamsMor skriver:

Hejsa.

Jeg hedder Janie og bor også i Århus med min mand Marius og vores 3 børn. Bor nærmere i Højbjerg.

Jeg går på barsel her efter min sidste eksamen d. 18 juni så har jeg også masser af tid, og kunne nu godt bruge en veninde mere.

Så hvis du eller andre her har lyst kan i bare skrive en PB til mig.

Knus Janie

Hov, havde slet ikke lagt mærke til dit svar, Undskyld.

Du er mere end velkommen til at skrive til mig, hvis du stadig har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.