Veninder søges i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Silvermist1

Hej

Jeg er er 29 år fra Århus, gift og mor til 2 skønne piger, den yngste på snart 8 måneder og den ældste på snart 3 år

Jeg og min mand kommer begge to fra Island. Vi flyttede til Danmark året 2003. Vi blev gift her og begge vores piger blev født her på Skejby Sygehus

Jeg savner en rigtig god veninde/veninder, som jeg kan lave en masse sjove ting sammen med... byture, strøgture, caféture, drikke en masse kaffe med, dele mine op- og nedture med osv...

Jeg har desværre ikke særlig mange veninder... og jeg er f.eks. ved at blive godt træt af, at når jeg giver mig selv en mor-dag i byen, så må jeg afsted alene

Jeg håber på at høre fra nogle af Jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

lene

Sytes det lød spændene, så her kommer lidt om mig.

Jeg hedder Lene og er 29 år , bor også i århus sammen min kærste Jens , sammen har vi Mathias på 6 år og Clara på 2½ .

da jeg oprindligt kommer fra odense kender jeg heller ikke så amnge her , så det kunne være lidt hyggeligt at lære nogle nye at kende, til nogle cafe ture osv

Anmeld

17. maj 2010

Silvermist1

Ej hvor sødt af dig at skrive

Jeg sender dig lige en PB med mit mobilnummer (er det ikke sådan man gør hehe) og så må vi da helt sikkert finde ud af noget. Jeg bor i Århus N... er på barsel... og har masser af tid  

Er du forresten på Facebook? Facebook´s chat er nemlig dejlig nem...

Anmeld

17. maj 2010

Daisy

Hej med dig .

Jeg bor nu på fyn, men tænkte jeg skulle skrive alligevel. Jeg er fra Færøerne og min mand fra Island, vi har også boet her siden 2003. Vi har 2 børn på 8 og 5, og en på vej

Anmeld

17. maj 2010

Silvermist1

Hej Daisy og tak for at skrive

Fyn... nu lyder jeg nok snotdum, men hvor er det Fyn er ?

Stort tillykke med den lille på vej, hvor spændende  Hvornår har du termin...??

Anmeld

17. maj 2010

lene

hej igen

vi bor i viby og lige pt har har sommerferie, starter op på studie til august igen så lige pt har jeg masser tid

Anmeld

17. maj 2010

Daisy

Fyn er øen mellem Jylland og Sjælland.

Jeg er 27+2 har temin den 14 August, så der er lidt endnu

Anmeld

17. maj 2010

Silvermist1

Hehe tak for det, så blev jeg lidt klogere

Jeg sender dig også lige en PB med mit mobilnummer og Facebook oplysninger, det er hyggeligere at "snakke" der og mere privat

Anmeld

7. juni 2010

Tina

Hej

Jeg savner også nogle flere venninder her i århus og særligt nogle med børn.

Det kunne være rart med en, der ind imellem vil med en tur på legepladsen el.l. og en der forstår hvor fantastisk de kære børn er

Men shoppeturer, cafeturer og lignende er jeg selvfølgelig også med på (så længe pengepungen da tillader det)

Jeg er 27 år og bor sammen med min mand og vores søn, der bliver 2 til juli. Vi flyttede til århus for 4 måneder siden for at komme tættere på universitetet, hvor jeg læser og min mand skal starte på en kandidat til efteråret. Og så er århus jo også bare en dejlig by

I øjeblikket læser jeg til eksamen og derefter er der jo en laaang sommerferie, så kunne godt trænge til lidt "ud af lejligheden" - aktiviteter

Knus

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

Silvermist skriver:

Hej

Jeg er er 29 år fra Århus, gift og mor til 2 skønne piger, den yngste på snart 8 måneder og den ældste på snart 3 år

Jeg og min mand kommer begge to fra Island. Vi flyttede til Danmark året 2003. Vi blev gift her og begge vores piger blev født her på Skejby Sygehus

Jeg savner en rigtig god veninde/veninder, som jeg kan lave en masse sjove ting sammen med... byture, strøgture, caféture, drikke en masse kaffe med, dele mine op- og nedture med osv...

Jeg har desværre ikke særlig mange veninder... og jeg er f.eks. ved at blive godt træt af, at når jeg giver mig selv en mor-dag i byen, så må jeg afsted alene

Jeg håber på at høre fra nogle af Jer

Hej

Jeg tillader mig at skrive, selvom jeg ikke har børn Jeg bor også i Århus og har du lyst, kan du sende mig en PB, da jeg ik vil dele ud af personlige oplysninger hér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.