Kryds lige fingre for mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

ønskebørn74

Alexis skriver:

Tak piger. Jeg vil SÅ gerne at der snart sker noget positivt. Trænger sådan til det. Og håber så inderligt på den pos. test, selv om det er nok ikke er denne gang heller.

Kan ik forstå der skal gå så lang tid. Vi fejler ingenting overhoved og har prøvet i 19 mdr. nu. Synes sgu ik det er sjovt og hyggeligt mere... Manden bliver ved med at tro på at vi kan selv åbenbart, siden han ik vil i behandling nu. Men jeg er bare så negativt ladet efterhånden, i forhold til at kunne selv...

herfra og ellers må du presse lidt på... Se os.. Vi har så lidt chancer fordi jeg snart er 36... Håber han snart giver sig...

Knus og Kram Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lotte31 skriver:

skal nok krydse for at du får to fine streger 

hvornår har du testdag??

knus Lotte

Hej Lotte, tusind tak. Jeg regner med testdag i dag/ i morgen. Men min cyklus kan godt svinge lidt, så måske er det først d. 19. Min ÆL test var pos. d. 2 om aftenen, og så går der gerne ca + 14 dage efter æl før mens kommer hos mig - normalvis.

Men jeg har ikke testet i dag. Skal købe en test før jeg kan teste, og har ikke lyst til at spilde penge på en test og så føle mig dum hvis mens så kommer lige bagefter.

Har bare heller ingen symptomer så der er nok ikke noget...

Anmeld

17. maj 2010

ønskebarn74 skriver:

herfra og ellers må du presse lidt på... Se os.. Vi har så lidt chancer fordi jeg snart er 36... Håber han snart giver sig...

Knus og Kram Lene

Ja jeg synes jo heller ikke jeg bliver yngre. Og har da en drøm om at få mere end en... Og helst ikke lige oven i hinanden så... SUK I dont know. Tør heller ikke presse for meget på hvis han så stejler helt

Anmeld

17. maj 2010

Neki skriver:

Jeg krydser simpelthen ALT hvad jeg kan for jer.. Ligger praktisk talt på gulvet som kluddermor lige nu

Jeg håber virkelig på lidt positivt for jer nu, det trænger i til og har fortjent!!

Håber på alt det bedste for dig søde, både mht. kærestens tvivl, og på en snarlig positiv test.

Knus Neki

Hihi, hvor er du sød. Tusind tak. Synes også vi fortjener det efterhånden. Kan mærke det begynder at frustrere mig, især når vi ikke skulle fejle noget som helst overhoved... Hvorfor pokker vil det så ikke lykkes?

Hvordan står det til hos dig? Nu må det også snart være jeres tur. Knus.

Anmeld

17. maj 2010

Lou skriver:

Du kan tro jeg krydser fingre for dig... håber der er to streger til dig søde..!!

Tusind tak. Hvad er du forvirret over? (din tagline under billede)

Anmeld

17. maj 2010

ønskebørn74

Alexis skriver:

Ja jeg synes jo heller ikke jeg bliver yngre. Og har da en drøm om at få mere end en... Og helst ikke lige oven i hinanden så... SUK I dont know. Tør heller ikke presse for meget på hvis han så stejler helt

Min mand har også lige stejlet... Er meget homonella når jeg tager gonal-f... Da han fik at vide jeg skulle have mere ved IVF.. Så ville han ikke... Han fik at vide enten daffer han med ellers får jeg en donor baby.. Barnet er vigtigere... Han vil jo heller ikke skifte job....

Så du kan tro han er der... Jeg finder mig ikke i det... Min mand har altid hvist at jeg vil have børn så der er nul tollerence her...

Siger den fyrrige blandings kvinde...

Anmeld

17. maj 2010

ønskebarn74 skriver:

Min mand har også lige stejlet... Er meget homonella når jeg tager gonal-f... Da han fik at vide jeg skulle have mere ved IVF.. Så ville han ikke... Han fik at vide enten daffer han med ellers får jeg en donor baby.. Barnet er vigtigere... Han vil jo heller ikke skifte job....

Så du kan tro han er der... Jeg finder mig ikke i det... Min mand har altid hvist at jeg vil have børn så der er nul tollerence her...

Siger den fyrrige blandings kvinde...

Godt du banker i bordet. Jeg overvejer hvordan jeg lige skal gribe det an.... Gider ik at det ender med at han bliver endnu mere stædig, og holder på sin mening!

Anmeld

18. maj 2010

Stadig ingen mens til mig. Skal lige passe den kommer lidt forsinket...

Har ikke testet igen... Bliver da snart lokket i fordærv selv om jeg tror det er spildte penge at købe en ny test.

Anmeld

18. maj 2010

Så kom jeg til at teste... og selvf. var den negativ. Var ikke nogen overraskelse med det udfald, da jeg godt synes jeg kunne mærke mens smerter, men var i tvivl om testdag da min cyklus er lidt ujævn for tiden.

Fuck jeg gider ik mere. Vi har prøvet i 19 forbistrede måneder, og ingen kan fortælle os hvorfor det ikke lykkes for os!!!!

Gad vide hvad manden vil, orker ik at vente meget længere på behandlingstart...

Øv en skod dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.