Kryds lige fingre for mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Og for at mens bliver væk, at jeg får to streger selv om jeg tvivler (smugtestede i lørdags hvor den var negativ) Og hvis jeg får min mens, så for at min mand går med til opstart i behandling - IUI.

Vil så gerne at der snart sker et eller andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Mutti2B

Jeg 'er alt hvad 'es kan for at du får de 2 streger denne gang

Anmeld

17. maj 2010

Lou

Du kan tro jeg krydser fingre for dig... håber der er to streger til dig søde..!!

Anmeld

17. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak piger. Jeg vil SÅ gerne at der snart sker noget positivt. Trænger sådan til det. Og håber så inderligt på den pos. test, selv om det er nok ikke er denne gang heller.

Kan ik forstå der skal gå så lang tid. Vi fejler ingenting overhoved og har prøvet i 19 mdr. nu. Synes sgu ik det er sjovt og hyggeligt mere... Manden bliver ved med at tro på at vi kan selv åbenbart, siden han ik vil i behandling nu. Men jeg er bare så negativt ladet efterhånden, i forhold til at kunne selv...

Anmeld

17. maj 2010

Neki

Jeg krydser simpelthen ALT hvad jeg kan for jer.. Ligger praktisk talt på gulvet som kluddermor lige nu

Jeg håber virkelig på lidt positivt for jer nu, det trænger i til og har fortjent!!

Håber på alt det bedste for dig søde, både mht. kærestens tvivl, og på en snarlig positiv test.

Knus Neki

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Jeg krydser først for de 2 streger 

Og hvis det ikke lykkedes  - så krydser jeg for kæresten går med til IUI

Anmeld

17. maj 2010

merichs

til jer.....

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Jeg krydser alt hvad jeg kan og har...

Hvornår skal du teste?

Anmeld

17. maj 2010

lotte32

skal nok krydse for at du får to fine streger 

hvornår har du testdag??

knus Lotte

Anmeld

17. maj 2010

benthe :-)

Alexis skriver:

Og for at mens bliver væk, at jeg får to streger selv om jeg tvivler (smugtestede i lørdags hvor den var negativ) Og hvis jeg får min mens, så for at min mand går med til opstart i behandling - IUI.

Vil så gerne at der snart sker et eller andet...

alt hvad jeg har
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.