Alene hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Monica

Morn Piger.

Jeg har fri om fredagen, men i dag har jeg afleveret Gustav. Skal ud og spise brunch og købe et par gaver... Men hvorfor er det at jeg har dårlig samvittigehd?? Synes bare at når jeg har fri, så burde han være hjemme hos moar...

Og noget helt andet, er vi de eneste der spiser rugbrød engang i mellem til aften? Synes bare at det er SÅ nemt når Gustav og jeg er alene hjemme...

God dag piger, og IVF - pøj pøj...

Monica - som alligevel glæææder sig til brunch

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Monica skriver:[/småt][/f] Og noget helt andet, er vi de eneste der spiser rugbrød engang i mellem til aften? Synes bare at det er SÅ nemt når Gustav og jeg er alene hjemme... [/citat] Naaaarj da! Vi spiser dælme også tit rugbrød til aftensmad herhjemme... For det meste får Smilla kartoffel med kød og broccoli/gulerødder/whatever til imens vi andre spiser rugbrød, men det er altså også sket at hun også har fået en 'rubber' til aftensmad! KH Astrid

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

Monica skriver:

Og noget helt andet, er vi de eneste der spiser rugbrød engang i mellem til aften? Synes bare at det er SÅ nemt når Gustav og jeg er alene hjemme...

Vi spiser også til rugbrød til aften, men så er det fordi vi får varm mad til frokost

Anmeld

13. juni 2008

Anja

Her hjemme er det primært min mand der laver mad, så de dage han er i butikken til luk, ja så får mig og drengene ofte rugbrød - eller Elias får grønt + kød og Jonas og jeg får rugbrød.

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Igår fik vi rubber... og får det tit - så du er ikke den eneste. Og tak for dit "pøjpøj" - det gik jo super :D

Anmeld

13. juni 2008

linemus

Her får vi også rugbrød til aftensmad ind imellem. Det er så dejlig nemt.

Håber du har nydt dagen :) Der er ingen grund til at have dårlig samvittighed - han er da heldig at du har fri om fredagen og er hjemme hos dig alle de andre fredage. Jeg gad dælme godt sådan en MIG-dag ;)

Knus Line

Anmeld

13. juni 2008

Lise

vi får også nogle gange rugbrød til aften - og får vi rugbrød, så får Simon også rugbrød. Men han får jo også varm mad til frokost i vuggeren, så det har jeg det slet ikke dårligt med.

Mht. brunchen. Hold kæft hvor er du bare en egoistisk mor der vælger at brunche den og shoppe på din fridag i stedet for at være sammen med din søn... AJJJJ - HAHA, altså, jeg havde sgu da gjort det samme. Det er godt med nogle "jeg"-tid. Håber du har haft en god dag, at brunchen var i top og at der blev shoppet gaver ;)

Lise - der godt gad at have fri om fredagen

Anmeld

13. juni 2008

Monica

Ja, det var da super hyggeligt, lækker brunch... og Gustav tog vist ikke skade af at være der en fredag... Jeg tog på arbejde "lidt før tid" så har nogle barselsdage tilbage. Dem bruger jeg så een af hver uge. Og når det er slut, (uge 29) så bruger jeg en ferie dag hver uge - har også alt mit ferei fra sidte år....

Tak for jeres svar.:D

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.