Når fortiden spøger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Anonym trådstarter

ivfmarie skriver:

Hey... ville egentlig gerne have været anonym i dette svar.. men den mulighed findes ikke længere, oder?

Nå, men det er jo ikke fordi jeg mener at jeg har gjort noget forkert, vil bare sige at jeg kender din situation. Dog ikke med en gammel bekend men en "ny"...

En flirt til en fest, tætte danse og lidt for meget rødvin - ingen kys eller andet "ulovligt", men tankerne var der skam!

Vi havde efterfølgende sms-kontakt, der faktisk udviklede sig til lidt "sms-sex" (og så spørger jeg lige: er man så utro??).

Jeg har skam droppet det igen - der er jo alt, alt for meget på spil. Og det er jo bestemt ikke fordi der er noget galt på hjemmefronten, det var bare sjovt og pirrende.

gad vide hvad det var jeg ville...? Måske bare sige at jeg godt kan forstå at "forbudte" følelser kan komme ud af det blå - og at de kan sætte gang i nogen tanker, tanker der måske ikke altid er helt rationelle....

Er glad for at du delte det med mig også selvom du ikke kunne være anonym..

Jeg kan ikke svare på om man er utro hvis man har sms-sex.. Det har vi slet ikke haft.. Han har bare skrevet hvad han føler for mig og at han nok ville have svært ved at holde hænderne væk hvis vi fx. var til en fest sammen.. Jeg svarede at jeg ikke helt viste hvad jeg skulle svare og et jeg var lidt mundlam..

Og du har fuldstændig ret med de irationelle tanker.. Men tanker kan bare være så svære at styre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Anonym trådstarter

Kaufie skriver:

Dette er vel blot bevis på at man ALDRIG skal tage hinanden for givet - men hele tiden blive ved med at gøre sig attraktiv for sin partner....

Du har fuldstændig ret!!

Anmeld

27. maj 2010

Helle30

Jeg synes egentlig Ivfers indlæg er dejligt befriende. Så kan vi piger vel også samle appetitten ude - og spise hjemme, eller?

- Helle

Anmeld

27. maj 2010

Astrid P

Helle30 skriver:

Jeg synes egentlig Ivfers indlæg er dejligt befriende. Så kan vi piger vel også samle appetitten ude - og spise hjemme, eller?

- Helle

Enig! Og for at svare Marie, så synes jeg ikke man er utro når det er som du beskriver... Jeg kan ikke forklare hvorfor, men det synes jeg ikke!

Anmeld

28. maj 2010

ivfmarie

Astrid P skriver:

Enig! Og for at svare Marie, så synes jeg ikke man er utro når det er som du beskriver... Jeg kan ikke forklare hvorfor, men det synes jeg ikke!

Jeg mener jo heller ikke at det kan kaldes utro - ikke som det her foregik i hvertfald. Jeg kunne ikke drømme om at være sammen med denne mandsperson irl, men det var jo sjovt nok at skrive frække ting sammen over sms - og det var vi begge fuldstændig indforstået med. Derfor mener jeg ikke jeg var på "forbudt område".

Alligevel ville jeg jo dø hvis min mand så sådan en besked - jeg kan godt forstå hvis han ville komme til at opfatte det anderledes end det var... Anyhow, det gav lidt krydderi herhjemme så længe det stod på, så lidt godt kom der da ud af det ...

Det her kunne være et rigtig spændende emne at diskutere ud på de tynde timer efter 12 flasker rødvin i selskab med en flok lækre tøser som jer... Skulle vi forresten snart feste igen, eller hwa'??

Marie

Anmeld

28. maj 2010

Nadi

ivfmarie skriver:

Jeg mener jo heller ikke at det kan kaldes utro - ikke som det her foregik i hvertfald. Jeg kunne ikke drømme om at være sammen med denne mandsperson irl, men det var jo sjovt nok at skrive frække ting sammen over sms - og det var vi begge fuldstændig indforstået med. Derfor mener jeg ikke jeg var på "forbudt område".

Alligevel ville jeg jo dø hvis min mand så sådan en besked - jeg kan godt forstå hvis han ville komme til at opfatte det anderledes end det var... Anyhow, det gav lidt krydderi herhjemme så længe det stod på, så lidt godt kom der da ud af det ...

Det her kunne være et rigtig spændende emne at diskutere ud på de tynde timer efter 12 flasker rødvin i selskab med en flok lækre tøser som jer... Skulle vi forresten snart feste igen, eller hwa'??

Marie

Dén er jeg med på!!

Var der egentlig ved at blive arrangeret noget i sensommeren/efteråret ellers vil jeg gerne ta den op. Vores hus er nemlig færdig til den tid, så jeg vil godt være værtinde og her er masser af soveplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.