Når fortiden spøger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Anonym trådstarter

Trænger til at lette min sjæl..

Da jeg fandt min mand var det i en vennekreds som stadig eksisterer idag.. I den kreds er der også en mand som jeg tidligere har snakket rigtig meget med og haft et super venneforhold til og jeg har altid haft et godt øje til ham.. På et tidspunkt flød det lidt ud uden at jeg egentlig viste grunden til det... Vi hilser stadig på hinanden når vi ses og kan fint sammen.. Min mand og ham er også venner..

Nu skete der så bare det for 1 måneds tid siden at vi skrev lidt smser sammen. Han begyndte at skrive til mig at den gang for mange år siden, var han vild med mig, men ikke ville gøre noget da jeg lige havde fundet sammen med min mand og det ville ikke give andet end ballade. Han får stadig de samme følelser for mig når han ser mig nu og har svært ved at holde sig i skindet.. Han har selv en kæreste.. Jeg blev helt paf, for havde slet ikke lige tænkt at han kunne føle noget for mig.. Viste slet ikke hvad jeg skulle svare ham og spurgte ham om han drev gæk med mig, men det manede han helt til jorden..

Kan slet ikke lade være med at spekulere og han har sat så mange tanker igang i mit hoved.. Måske også fordi at vi herhjemme har haft rigtig travlt på det sidste og nok glemt hinanden lidt.. Vi er ikke så gode til at give hinanden kys og kram spontant..

Åh, ved slet ikke hvad jeg lige ville og søger nok heller ikke noget svar, men rart lige at få det sagt (skrevet) til nogen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Muffinmus

Tja, det er sikkert både fordi i har glemt hinanden lidt og fordi han er noget spændende:-)

Så hold dig lidt fra de sms med ham, eller kan det føre til øv oplevelser for jer begge. Både fordi du vil anspore ham ved at blive ved og fordi du jo kunne blive fristet:-)

Men giv din mand et ekstra kys og kram i aften og hyg jer.

Anmeld

17. maj 2010

Marco2

Det bliver lige det korte svar, men jeg synes du skal lade være med at "snakke" med ham på sms mm. Glem ham og prøv at sparke liv i det forhold du er i nu. Går det ikke og I to bestemmer at det ikke skal være jer, og I går fra hinanden er det en anden sag. Så kan du evt. kontakte ham igen. Men at snakke med ham nu og være i tvivl om følelser er at føre din nuværende mand bag lyset. Du må færdiggøre én ting før du begynder noget nyt og bliv afklaret med hvad du vil.

AG - som måske skrev lidt rodet, men er på vej i seng men ville lige sende et svar afsted

Anmeld

17. maj 2010

birgittemarie

Marco2 skriver:

Det bliver lige det korte svar, men jeg synes du skal lade være med at "snakke" med ham på sms mm. Glem ham og prøv at sparke liv i det forhold du er i nu. Går det ikke og I to bestemmer at det ikke skal være jer, og I går fra hinanden er det en anden sag. Så kan du evt. kontakte ham igen. Men at snakke med ham nu og være i tvivl om følelser er at føre din nuværende mand bag lyset. Du må færdiggøre én ting før du begynder noget nyt og bliv afklaret med hvad du vil.

AG - som måske skrev lidt rodet, men er på vej i seng men ville lige sende et svar afsted

Kunne ikke have sagt det bedre.

Men bortset fra det, forstår jeg godt, at det kribler lidt underligt i hjertet og baghovedet på dig. Men prøv at bruge det til at føle dig mere attråværdig i fht din mand. Det hjælper jo altid på humøret og selvtilliden at vide, der er nogle, der synes man er en steg...

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Har gået og tænkt meget over det i har svaret.. Har ikke kontaktet ham efter jeg har skrevet herinde, han har heller ikke kontaktet mig.. Har svært ved at få det ud af hovedet..

Men det hele lettede lidt herhjemme igår aftes.. Manden går lige for tiden og virker så negativ over det hele og da det så kogte lidt på igår aftes, fik jeg vist sagt lidt kraftigt, at han da også altid var så negativ.. Wup og så vente bøtten.. Han nussede mig, snakkede pænt til mig og det endte da også med en dejlig gang kærlighed på lagnerne!!

Anmeld

25. maj 2010

ivfmarie

26. maj 2010

ka li ja

26. maj 2010

Helle30

- Det synes jeg egentlig også.

Anmeld

26. maj 2010

ivfmarie

Hey... ville egentlig gerne have været anonym i dette svar.. men den mulighed findes ikke længere, oder?

Nå, men det er jo ikke fordi jeg mener at jeg har gjort noget forkert, vil bare sige at jeg kender din situation. Dog ikke med en gammel bekend men en "ny"...

En flirt til en fest, tætte danse og lidt for meget rødvin - ingen kys eller andet "ulovligt", men tankerne var der skam!

Vi havde efterfølgende sms-kontakt, der faktisk udviklede sig til lidt "sms-sex" (og så spørger jeg lige: er man så utro??).

Jeg har skam droppet det igen - der er jo alt, alt for meget på spil. Og det er jo bestemt ikke fordi der er noget galt på hjemmefronten, det var bare sjovt og pirrende.

gad vide hvad det var jeg ville...? Måske bare sige at jeg godt kan forstå at "forbudte" følelser kan komme ud af det blå - og at de kan sætte gang i nogen tanker, tanker der måske ikke altid er helt rationelle....

Anmeld

27. maj 2010

Kaufie

Dette er vel blot bevis på at man ALDRIG skal tage hinanden for givet - men hele tiden blive ved med at gøre sig attraktiv for sin partner....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.