Soap skriver:
Er det mon i orden at farve hår med henna under behandling ?
Jeg trænger så frygteligt til lidt farve, men vil jo ikke hvis det ikke er godt for en mulig graviditet
Håber nogen har svar 
Skrev og spurgte Zafir.. Fik lov at poste hendes svar... Så her er det:
Altså - jeg kan jo ikke svare på videnskabeligt basis. MEN - jeg vil sige, hvis du bruger naturlig henna, så er det jo ikke anderledes end at du bruger hudcreme eller alt muligt andet halløj. Kemisk halløj, der skal sidde i din hovedbund i en time eller noget ville jeg aldrig bruge, i forbindelse med hverken behandling, graviditet eller noget. Faktisk slet ikke.
Men det er jo altid en vurdering, hvad man selv vil? For der er jo også nogen der ikke spiser nogen tilsætningsstoffer, ikke bruger creme, make up, neglelak osv...
Jeg har altid farvet med henna, også selvom jeg har været gravid osv. Det har jeg gjort ca hver 3-4 mrd, og det mener jeg IKKE er noget problem overhovedet...
MEN jeg er jo ikke videnskabsmand, eller noget, men jeg vil sige, at alting bygger på overbevisning og at man ikke overdriver nogen ting i livet. Og naturligvis går udenom det kemi man kan gå udenom.
Men den henna vi sælger, er af en slags, der ikke er kemisk behandlet og man kan sagtens smøre den på børnearme osv. Uden der sker noget.
DOG vil der altid være en risiko for allergi, da folk kan være allergiske overfor alt i hele verdenen... Selvom det som udgangspunkt er sunde ting. Fx. kan jeg ikke tåle kiwi, selvom det er en super mega sund frugt der smager godt 
Håber det var svar nok.