Gud fri mig vel for en nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Plysbjørnen

Laura må være blevet godt og grundig forkølet over i dagplejen... Det har resulteret i at jeg max har sovet i 1½ time i nat... Sad lidt med lagde hende ned og hun skreg... tog hende op, sad med hende, forsøgte at lægge hende ned og hun skreg... Her til morgen da jeg tog hende op for at gøre hende klar til dagplejen brændte hendes hoved, temp. 38,4 normalt ligger den max på 37. Og snottet render hende ud af næsen, og hun bliver tosset når jeg tørre det væk...

En meget træt Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Anja

Åhhh, stakkels barn :(

Det er bare SÅ hårdt, når de små er syge. God bedring med hende.

Anja, Elias der sover og bebs 22+3

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Åhhh, stakkels barn :(

Det er bare SÅ hårdt, når de små er syge. God bedring med hende.

Anja, Elias der sover og bebs 22+3

Mange tak... Laura er også gået omkuld, det burde jeg sådan set også, for ellers dør jeg vist helt...

Betina1978

Anmeld

13. juni 2008

Rasmine

Kunne det måske være ørerne? :'(

Anmeld

13. juni 2008

Anja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kunne det måske være ørerne? :'([/citat] Det var egentligt også min tanke, da hun bliver ked af det når hun lægges ned ....

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kunne det måske være ørerne? :'([/citat] Det kunne det måske nok, men da jeg lagde hende op her til formiddag var der ingen ting... tror lidt det er fordi hun er tæt i næsen, for hun tager tit sutten ud/taber den for at trække vejret... Har lige kigget hende i munden det ser også ud til at der er en tand på vej... Så det er vist flere ting...

Anmeld

13. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kunne det måske være ørerne? :'([/citat] Det kunne det måske nok, men da jeg lagde hende op her til formiddag var der ingen ting... tror lidt det er fordi hun er tæt i næsen, for hun tager tit sutten ud/taber den for at trække vejret... Har lige kigget hende i munden det ser også ud til at der er en tand på vej... Så det er vist flere ting... [/citat] Saltvandsspray!!! Op med hovedgærdet. Go' bedring.

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Saltvandsspray!!! Op med hovedgærdet. Go' bedring. [/citat] hovedgærdet har jeg fået løftet, Mener jeg har nogen saltvandspipetter et eller andet sted... Mange tak...

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kunne det måske være ørerne? :'([/citat] Det kunne det måske nok, men da jeg lagde hende op her til formiddag var der ingen ting... tror lidt det er fordi hun er tæt i næsen, for hun tager tit sutten ud/taber den for at trække vejret... Har lige kigget hende i munden det ser også ud til at der er en tand på vej... Så det er vist flere ting... [/citat] [rød]Saltvandsspray!!![/rød]Op med hovedgærdet. Go' bedring. [/citat] må man ikke bruge til babyer!! man saltvand dråber kan du bruge

Anmeld

13. juni 2008

Helle30

Betina!
Det kunne have været mit indlæg næsten. Hér har vi sovet en halv time ad gangen siden kl. 23. Heldigvis gik jeg i seng kl. 21, så jeg nåede da lige 2 timer i sammenhæng. Sofie har snot og 39 grader i begge ender, blanke og røde øjne og er meget morsyg.
Hun var i legestue med dp i går, og det er da nok dér, hun har raget den til sig.
Jeg ringede til vores læge hér til morgen i tlf. tiden - egentlig bare for at få et råd om evt. at købe noget panodil til Sofie, men lægen ville gerne lige kigge på hende og hendes ører, nu det er op til en weekend. Jeg bryder mig ikke om at overrende vores læge, men nu hun selv foreslår det, så tager jeg gerne imod.
Nu må vi se, hvad hun siger. Sofie har aldrig haft feber og snot før, men nu kan det da være, jeg kan tage alle de gode råd om løftet hovedgærde, flydende panodil, saltvand og smør under næsen i brug.

- Helle, som ønsker god bedring til Laura og noget søvn til hendes trætte mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.