slankekure? nogen der ligger inden med en god en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

millesofie

Ja så blev det næsten sommer igen og af frygt for at skulle vise mig offentligt med denne figur må jeg lige råbe et meget højt HJÆLP!!!

jeg skal i hver fald tabe mig 15 kg inden jeg går udenfor i badedragt  men hvordan jeg er åbenbart en spade til at gøre det med kost omlægning

og jeg har også prøvet at lade hver at spise sukker (men der er bare altid en føs'dag)

er der nogen der har en god kur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Ansemusen

Mit allerbedste råd er at du IKKE følger en slankekur men at du derimod lægger din livsstil om! Du kan godt gå lidt mere til den her i starten for at føle at der sker noget. Men en slankekur holder sjældent i længden og man tager oftest det hele eller mere på efter den er slut, fordi man føler man har lidt afsavn mens den stod på. Og så er slankekure ofte alt for kaloriefattige, hvilket får kroppen til at tro at der er hungersnød så den sætter forbrændingen ned = Du taber muskelmasse og tager derfor lettere på efter endt slankekur!

Følg i stedet i anbefalede kost- og motionsråd!

Spis MASSER af frugt og især grønt (mange grove grøntsager som mætter godt). En god tommelfingerregel er, at halvdelen af din tallerken skal være fyldt med grønt til alle måltider med undtagelse af morgenmaden, hvor du i stedet kan spise lidt frugt til eksempelvis havregryn med mager youghurt eller mælk.

Spis godt med magert protein i form af fjerkræ uden skind, magre udskæringer af kød, pålæg og fisk (både fed og mager fisk). Samt magre mælkeprodukter.

Spis groft brød, pasta, ris og kartofler hver dag.

Spis flere små mellemmåltider og sørg for aldrig at blive FOR sulten så dit blodsukker går ned og spis samtidig kun til du er tilpas mæt og ikke proppet!

Spis sunde vegetabilske olie og evt. fiskeolietabletter, hvis du ikke kan lide fed fisk.

Rør dig minimum 30 min. pr. dag og få pulsen op i længere tid flere gange om ugen (styrketræning er super godt for din forbrænding, fordi den omdanner fedt til muskler. Jo mere muskelmasse des større forbrænding, også når du ikke træner).

Undgå så vidt muligt tilsat sukker.

Og mit sidste råd: Drop komplet afholdenhed - du kører bare sur i det til sidst! Du kan godt spise sundt til hverdag og tage lidt lækkert mindre sundt en af dagene i weekenden for eksempel. Og vej dig ikke mere end én gang om ugen, da vægten kan svinge meget fra dag til dag. Kunsten er at lære at det ikke er alt eller intet (noget jeg ikke selv er ret god til at praktisere!).

Held og lykke

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

jeg har en rigtig god en, jeg gerne vil sende dig!! Hvis jeg ved hvordan man gør!  ellers så kan jeg fortælle dig hvordan og hvorledes i den pb!

Anmeld

17. maj 2010

Svei

Som ansemusen skriver----lev sundt og bare for resten af livet, så taber du dig og holder det..

Anmeld

17. maj 2010

Miss.Sunshine

sophieamalia skriver:

jeg har en rigtig god en, jeg gerne vil sende dig!! Hvis jeg ved hvordan man gør!  ellers så kan jeg fortælle dig hvordan og hvorledes i den pb!

Vil du sende den til mig også? Knus

Anmeld

17. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

millesofie skriver:

Ja så blev det næsten sommer igen og af frygt for at skulle vise mig offentligt med denne figur må jeg lige råbe et meget højt HJÆLP!!!

jeg skal i hver fald tabe mig 15 kg inden jeg går udenfor i badedragt  men hvordan jeg er åbenbart en spade til at gøre det med kost omlægning

og jeg har også prøvet at lade hver at spise sukker (men der er bare altid en føs'dag)

er der nogen der har en god kur

spis kun grøntsager og kød... ingen kartofler, pasta og ris, ting med stivelse, heller ikke majs.. rugbrød til morgenmad og middagsmad.. jeg har tabt mig 20 kg, siden jeg var højgravid for 13uger siden.. og bliver ved med den mad, det går den helt rigtige vej og det smager skide godt med en masse grøntsager i en wok med kyllige strimler.. mmmm... jeg spiser stadigvæk alt slags kød, men bare kun med grønt..

knus fra karina med 2 dejlige drenge..

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

sophieamalia skriver:

uhh meget gerne

jeg spiser allerede sundt, men det går sååå langsomt

det med grønsagerne det gør jeg næsten allerede, jeg spiser mere frugt og grønt end jeg spiser kød/kartofler/ris osv

jeg spiser slet ikke sovs og ej heller ikke pasta

men jeg vil nu tage trappen hver dag så meget jeg kan en gang om dagen som en start, er nemlig ikke god til motion

Anmeld

17. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

sophieamalia skriver:

uhhh den ku jeg da også godt tænke mig at høre om..

Anmeld

17. maj 2010

CiSo

i kan skrive jeres mail til mig, så kan jeg sende den!

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

sophieamalia skriver:

i kan skrive jeres mail til mig, så kan jeg sende den!

min er : hamsteren.harry@yahoo.dk

uhh glæder mig, føler mig allerede lettere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.