Nogen som fandt ud af hvorfor de små vågner kl. lort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

ja sådan hjemmebager jeg også!!!

heldige dig du kan komme i børnehave.....

Ja, men fra på tirsdag er det slut, lockouten træder i kraft her.
Børnehaven ringede sidst på eftermiddagen igår, for at spørge om vi havde BRUG for pasning, og nu da jeg ikke skal lave eksamensopgave, så skal de være hjemme.
Så har vejret bare af at blive godt igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

ka li ja skriver:

ja sådan hjemmebager jeg også!!!

heldige dig du kan komme i børnehave.....

Ja, men fra på tirsdag er det slut, lockouten træder i kraft her.
Børnehaven ringede sidst på eftermiddagen igår, for at spørge om vi havde BRUG for pasning, og nu da jeg ikke skal lave eksamensopgave, så skal de være hjemme.
Så har vejret bare af at blive godt igen.

Så var det da godt at du ikke har eksamensopgaven hængende længere ;)

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Hvad???
Hvor finder man sorte gardiner, som er færdigsyet? Mon det kunne være Jysk som har nogen BILLIGE? Gider ikke betale en formue, hvis vi nu skal flytte engang snart.
Kan ikke sy.

Prøv om ikke du i Jysk kan finde nogen billige MørkelægningsGardiner... Det er tætsluttende rullegardiner som er lidt kraftiger i stoffet...

Betina1978

Anmeld

13. juni 2008

bette

de er ret billige i 10-4 og så er der også nogen med stjerner på..
dem har jeg købt til mikkels værelse(L)

Anmeld

13. juni 2008

Monica

Ikke fordi jeg skal være på tværs eller noget, men vi har et mørkelægningsgardin på Gustav værelse - og der er NAT, men den unge herre sover altså IKKE længe a den grund... >(
Og lige pt har vi rykket hans seng ind til os igen da han er helt umulig om natten, det har hjulpet lidt... Så håber at han snart rykker ud igen...

Moni - som sov længe i morges - til 05.30...;)

Anmeld

13. juni 2008

Tynen

Jeg købte billige mørklægnings gardiner i Bilka!
Ikke fordi det virker, men man laver vel udelukkelsesmetoden.

Fatter stadig ikke hvad hun vil mig kl. 0430??!
Og hvorfor laver hun det vrøvl nu når man er startet på arbejde - Hun har haft 11 mdr. til det pjat :)

Anmeld

14. juni 2008

mor til en del

Jeg fatter heller ikke lige hvad de møgunger har gang i, her er det at sove til kl.5 en luksus, og for at det ikke skal være løgn, så har Isac og Oscar de sidste par grædt om kap om natten, måske drømmer de, for de kan ikke sætte ord på hvorfor de gør, men der skal skisme snart andre boller på suppen, jeg er TRÆÆÆÆT....
I dag lettede jeg mig først kl.5.30, manden sover selvfølgelig endnu, men sørme om ikke jeg har tænkt mig at gøre det samme imorgen.

Men godmorgen til jer alle.

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.