Hvad ønsker man sig når man er en dreng der bliver 13 år...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Becks

Yrsa skriver:

Tak.. og ja, han er sørme stor nu..

Han gider slet ikke have tøj, der ser han helt forkert ud i ansigtet.. penge bliver det måske også, da det er svært andet...hans værelse er lige lavet, så der kan jeg desværre ikke finde på noget til og det går han bare heller ikke op i... Ps3 spil siger han også han ikke ønsker sig...de burde sgu undvære så..

Haha de er sgu ikke nemme de teenagere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Det nyeste SUper Mario til Wii er ret sjovt (man kan være op til 4 der spiller sammen ) -men det har han sikkert allerede

Nej, den har de faktisk ikke.. men de fik den der wii for tre år siden og har måske brugt den 5 gange...den har slet ikke fanget dem...

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Tutter skriver:

Haha de er sgu ikke nemme de teenagere

Nej slet slet ikke...det er meget nemmere med de små...meget smart man får dem som nemme og det så bliver værre og værre... ellers ville ingen få mere end en..

Anmeld

16. maj 2010

Becks

Yrsa skriver:

Nej slet slet ikke...det er meget nemmere med de små...meget smart man får dem som nemme og det så bliver værre og værre... ellers ville ingen få mere end en..

Haha Haha

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Shibby skriver:

Hmm..selvom han eren computertypeså behøver det ikk lige at være det duskal gå efter ^^ Hvad med biografbilletter til ham og hans bedste ven/veninde samt et spil han måske ønsker sig?

Nej nej...det synes jeg bestemt heller ikke.. det var bare for at sige at han ikke er den der sportstype... men ja, en oplevelse er måske også en idé...tænke tænke..

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

Yrsa skriver:

Nej, den har de faktisk ikke.. men de fik den der wii for tre år siden og har måske brugt den 5 gange...den har slet ikke fanget dem...

Hmmm...

Kom til at grine af at jeg havde svaret (da jeg lige så overskriften igen bagefter)- for det var hvad jeg, en kvinde på 25, ønskede mig i julegave

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Hmmm...

Kom til at grine af at jeg havde svaret (da jeg lige så overskriften igen bagefter)- for det var hvad jeg, en kvinde på 25, ønskede mig i julegave

Hihi... det er sgu også svært når de har så meget de unger og så er han bare ikke den der kræver så meget...

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Rosa skriver:

Men man får tilgengæld sin søvn.. selvom man ikke har alene tid fordi de jo går så sent i seng..

Men altså, man lærer dem at tale og tænke selv og så får man det hele lige tilbage når de bliver større...

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Tutter skriver:

Haha Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.