Hvad ønsker man sig når man er en dreng der bliver 13 år...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.442 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Svei

Min ældste søn bliver 13 år på fredag...så VILDT at jeg nu har en teeanger i huset, omend jeg er begyndt at kunne mærke det. Ham der ellers altid har været det nemmeste barn er begyndt at give lidt igen..hmm..

Men altså, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give ham og han har absolut INGEN ønsker... Nogen der har idéer? han er en computernørd type...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

henh01

En DS, PS3 eller lign evt?

Spiller han world of warcarft?

Anmeld

16. maj 2010

Becks

Store dreng

Min nevø på 13 øsnkede sig, playstation 3, spil dertil, penge, nyt smart tøj, nyt væresle osv.

Tillykke med ham

Anmeld

16. maj 2010

Svei

henh01 skriver:

En DS, PS3 eller lign evt?

Spiller han world of warcarft?

Han spiller stort set ikke andet...

Han har en ds, ps 2 og 3 og en bærbar og en wii og jeg giver ikke for mere end 500kr... de store ting sparer de selv op til og ja, der har de jo det hele...

Anmeld

16. maj 2010

Shibby

En wii

13 år er sgu en milepæl..Hvor må det være mærkeligt..

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Tutter skriver:

Store dreng

Min nevø på 13 øsnkede sig, playstation 3, spil dertil, penge, nyt smart tøj, nyt væresle osv.

Tillykke med ham

Tak.. og ja, han er sørme stor nu..

Han gider slet ikke have tøj, der ser han helt forkert ud i ansigtet.. penge bliver det måske også, da det er svært andet...hans værelse er lige lavet, så der kan jeg desværre ikke finde på noget til og det går han bare heller ikke op i... Ps3 spil siger han også han ikke ønsker sig...de burde sgu undvære så..

Anmeld

16. maj 2010

Shibby

Hmm..selvom han eren computertypeså behøver det ikk lige at være det duskal gå efter ^^ Hvad med biografbilletter til ham og hans bedste ven/veninde samt et spil han måske ønsker sig?

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

Det nyeste SUper Mario til Wii er ret sjovt (man kan være op til 4 der spiller sammen ) -men det har han sikkert allerede

Anmeld

16. maj 2010

Svei

Shibby skriver:

En wii

13 år er sgu en milepæl..Hvor må det være mærkeligt..

Den har de også.. og ja, det er virkelig en milepæl...han skal i 7 klasse næste gang...så vildt...og lige nu er han sur på hans mor..

Anmeld

16. maj 2010

henh01

Jeg ved der udkommer et helt nyt world of warcraft spil i forlængelse med de andre - min kæreste som også spiller det kan næsten slet ikke vente med at få fingrene i det. Så det er måske en mulighed? Det koster under 500 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.