Så ligger jeg her... igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

ivfmarie

Med den anden stang i vejret....
Operationen gik godt, og forhåbentlig kan jeg om to måneder danse omkring med to pæne fødder og lige storetær!?
Lige nu er jeg sååå sulten, men jeg tør ikke spise noget, for sidste gang brækkede jeg mig af H til. Har ikke spist siden min morgenmad i går.

I dag kl 10.00 skal jeg til jobsamtale for at "vinde" mit drømmejob. Det skal nok blive sjovt med bræksyge og skæv på smertestillende piller 8(

nå, det var bare et bette pip fra sygesengen...

Hov, Tut forresten - fik du dit drømmejob?

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Rasmine

Pøj pøj, er sikker på den er i hus, du!

Anmeld

13. juni 2008

linemus

Held og lykke med jobbet :)

Anmeld

13. juni 2008

ka li ja

uuuhhhh held og lykke marolle!!!!

og nice operationen gik godt

glæder mig til snart at se dig(L)

Anmeld

13. juni 2008

Anja

Held og lykke med samtalen i dag, Marie :)

Anmeld

13. juni 2008

Plysbjørnen

Held og lykke med samtalen, håber det kommer til at gå godt på trods af omstændighederne...

Og god bedring...

Betina1978

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Tak tøser!
Jeg ligger her og overvejer om jeg skal "gå" i bad.. de er bare ikke nemt med en fod der ikke må være nedad, ej heller blive våd. Desuden er der en eller anden mandsperson der står i baghave og roder med vores kloak.. det er ikke sikkert at han er vild med at jeg begynder at plaske med vand?

Anmeld

13. juni 2008

Anja

ivfmarie skriver:

Tak tøser!
Jeg ligger her og overvejer om jeg skal "gå" i bad.. de er bare ikke nemt med en fod der ikke må være nedad, ej heller blive våd. Desuden er der en eller anden mandsperson der står i baghave og roder med vores kloak.. det er ikke sikkert at han er vild med at jeg begynder at plaske med vand?

Så må du sgu snuppe en etagevask .... de sniffer vel heller ikke til dig til samtalen :P

Anmeld

13. juni 2008

Astrid P

Pøj pøj med jobbet, jeg håber du får det!
KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.