Update (lidt depri og lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Nadi

Så er Bedste (min svigermor) blevet begravet! Det var en utrolig smuk begravelse og kirken var bare fuld af mennesker... Blev helt overvældet af alle de blomster der var blevet lagt ud.

Præsten holdt den mest utrolige tale, og hun blev også selv rørt! Hun fik bare det hele med og beskrev min svigermors liv det rigtig flot. Ikke for rosenrødt, for det var det bestemt ikke, men heller ikke for negativt.

Vi havde fået en til at komme og synge "Tears in Heaven" og det var bare så smukt og rørende!

Oliver var med i kirken og han var så sød. vi hørte ham slet ikke. Mine forældre sad med ham under hele højtideligheden. Er virkelig stolt af min søn!

Dennis tog det rigtig flot, men det var/er da selvfølgelig hårdt at skulle begrave sin mor, kun 7 år efter at man har begravet sin far. Han var meget mere fattet end jeg ville være, hvis det havde været mig.

Nu skal det hele vist bare lige synke ind inden vi skal til at tænke på alt det andet der følger efter, så derfor tager vi i sommerhus imorgen.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

MrsMartens

(H)(H)(H)

Anmeld

13. juni 2008

birgittemarie

Det var godt at høre, at det gik så godt, som det nu kunne gå. Jeg måtte lige synke et par tårer, da jeg læste din beskrivelse :'( Stakkels Dennis :'( og dygtige, dygtige Oliver (L) Håber I får en rar tur i sommerhus. Knus fra Birgitte

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Hej Nadi :'( Lyder smukt! Og det lyder også som I er godt på vej igennem denne svære tid sammen. I får en dejlig tur i sommerhuset - sørg for at nyde hinanden. Knus og varme tanker fra Marie

Anmeld

13. juni 2008

Rasmine

Åha Nadi.
Mange tanker herfra.
Mette

Anmeld

13. juni 2008

Grynt

mange knus og tanker her fra (H)(H)(H)

Anmeld

13. juni 2008

Ny mor

Puhaa...hvor svært.....men godt hun fik et smukt farvel.
Rigtig god tur i sommerhus!
Knus og tanker (H)
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.