Første mave billede - 10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

tak søde  går også og glæder mig rigtig meget til den blir sådan rigtig rund, så man ikke er i tvivl om at det er en baby eller om jeg bare har tillagt mig et bildæk hihi

Lige præcis - det er sådan en lidt irriterende periode, men jeg tror ikke det varer længe før man ikke er i tvivl...

Jeg håber du snart får en indkaldelse til NF - det bliver stort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

benthe :-)

VNB skriver:

Så vil jeg da lige stolt vise min lille bitte nye bule på maven frem, plejer at have helt flad mave, så fremskridt sker der da!

hvor er det en fint mave du har søde
benthe

Anmeld

18. maj 2010

sofie85

Fin mave du har fået Dejligt, så ved du også at den lille spirrevip vokser som den skal

Anmeld

18. maj 2010

VNB

benthe :-) skriver:

hvor er det en fint mave du har søde
benthe

tak søde  det er så sjovt at se at den er begyndt at bule en lille bitte smule! Håber virkelig at det snart blir din tur!

Anmeld

18. maj 2010

VNB

sofie85 skriver:

Fin mave du har fået Dejligt, så ved du også at den lille spirrevip vokser som den skal

1000 tak  Hva med dig? Er din mave ikk også begyndt at poppe lidt ud ad? vi går bare og veeeeenter på brevet med dato til NF.... kom nu kom nu kooooom nuuuuuu!  Blir skønt for jer at kommer afsted den 10!

Anmeld

18. maj 2010

msax

Sikke en fin lille mave - lige pludselig er stor og meget rund

Anmeld

18. maj 2010

VNB

msax skriver:

Sikke en fin lille mave - lige pludselig er stor og meget rund

mange Tak  ja det kan jo kun gå én vej nu, og synes det blir SKØNT når den bilr sådan rigtig stor og rund! Men er også sikker på at det blir en lettelse af "komme af med den" efter uge 40 igen

Første trimester er bare sådan lidt en underlig fase hvor man føler sig gravid og så alligevel ikke helt fordi man ikke kan se særlig meget endnu  

Anmeld

18. maj 2010

sofie85

VNB skriver:

1000 tak  Hva med dig? Er din mave ikk også begyndt at poppe lidt ud ad? vi går bare og veeeeenter på brevet med dato til NF.... kom nu kom nu kooooom nuuuuuu!  Blir skønt for jer at kommer afsted den 10!

joo min mave er også begyndt at bule lidt

Håber da at i snart får en tid så, vi bestilte den selv...

Anmeld

18. maj 2010

MinWilliam

Fin lille mave

Anmeld

19. maj 2010

VNB

Dorthemuzz skriver:

Fin lille mave

Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.