Første mave billede - 10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

VNB

Så vil jeg da lige stolt vise min lille bitte nye bule på maven frem, plejer at have helt flad mave, så fremskridt sker der da!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Mira0911

Rigtig sød lille mave...

Anmeld

16. maj 2010

oo

oh så fint

er det ikke bare helt vildt at tænke på at den lillebitte mave skal strække sig til at indeholde en fuldfed baby? jeg kan stadig ikke helt forstå der er et levende lille væsen gemt bag maveskindet

skal du forresten ikke snart til NF?

Anmeld

16. maj 2010

VNB

MoarJ skriver:

Rigtig sød lille mave...

Tak  selvom man ikke vil kunne se det hvis man ikke vidste det, er det meget sjovt at den lige pludselig har sagt POP lidt ud af

Anmeld

16. maj 2010

jacqueline84

Fin lille bule :-)

Anmeld

16. maj 2010

MM1987

Så fin den er - det vare ikke længe før du rigtig kan strutte stolt med den...

Anmeld

16. maj 2010

VNB

Tjuhl skriver:

oh så fint

er det ikke bare helt vildt at tænke på at den lillebitte mave skal strække sig til at indeholde en fuldfed baby? jeg kan stadig ikke helt forstå der er et levende lille væsen gemt bag maveskindet

skal du forresten ikke snart til NF?

tak  og jo det er SÅ vildt at tænke på hvor meget ens skind skal strække sig og hvor stor man ender med at blive! Her går man og higer efter at se en lille bule, og om 20 uger ville man sikkert ønske at den bare var lidt mindre så man kunne snøre sine sko igen osv  

Går kun og venter på brevet til NF, lægen sagde at det blir mellem 11 og 14 uge. så mon ikke vi kan regne med at se den om ca 14 dage? Blir så stort! og vi glæder os som små børn!!!

Vil huske på det du sagde med at man til NF virkelig for alvor blir blød om hjertet når den ligger der og vinker til en

Anmeld

16. maj 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Så fin den er - det vare ikke længe før du rigtig kan strutte stolt med den...

tak søde  går også og glæder mig rigtig meget til den blir sådan rigtig rund, så man ikke er i tvivl om at det er en baby eller om jeg bare har tillagt mig et bildæk hihi

Anmeld

16. maj 2010

VNB

jacqueline84 skriver:

Fin lille bule :-)

mange tak

Anmeld

16. maj 2010

oo

VNB skriver:

tak  og jo det er SÅ vildt at tænke på hvor meget ens skind skal strække sig og hvor stor man ender med at blive! Her går man og higer efter at se en lille bule, og om 20 uger ville man sikkert ønske at den bare var lidt mindre så man kunne snøre sine sko igen osv  

Går kun og venter på brevet til NF, lægen sagde at det blir mellem 11 og 14 uge. så mon ikke vi kan regne med at se den om ca 14 dage? Blir så stort! og vi glæder os som små børn!!!

Vil huske på det du sagde med at man til NF virkelig for alvor blir blød om hjertet når den ligger der og vinker til en

åh jeg glæder mig til du har været til NF, for ja, det ER bare det mest fantastiske overhovedet (hvis man lige ser bort fra at få lagt et nyfødt barn op på maven ).

Søren er begyndt at lukke mine kinasko allerede altså jeg kan godt selv, men det er såååå anstrengende at bøje sig helt derned!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.