jacqueline84 skriver:
Nu er vi over første trimester, og været til NF. Alt gik heldigvis fint, og vi er så småt begyndt at snakke om navne. Men vi kan slet ikke blive enige om et navn hvis det skulle blive en dreng. Han mener han skal bestemme navnet hvis det bliver en dreng. Og omvendt mig hvis det bliver en pige.
Så hvis det blive en lille pige skal hun hedde " Leonora ". Jeg synes det er så sødt, og vi kender begge ingen som hedder dette. Dette navn kan han også selv lide.
Hvis det bliver en dreng så er vi slet ikke enige. Han kan godt lide navnet "Charlie" og "Frost", og det kan jeg slet ikke forene mig med. Synes det lyder helt forkert til vores kommende barn.
Hvordan blev i enige?
Og hvordan med efternavn, blev det faderens eller?
Vi fandt hurtigt ud af at det var en dreng(opdagede først graviditet i uge 12, så der var lige pludselig ikke så længe til MD;-) ).. Og hurtigt om Malthe, Nicolai og Emil frem... (Jeg havde og har stadig Noah og August som favoritter, men det ville manden ikke høre tale om ;-) )...
Det var de tre navne vi var enige om, og jo tættere vi kom på termin blev det til valget mellem Nicolai og Malthe.. En dag vi var ude at baby-shoppe lidt fandt vi de der træ-bogstaver.. Og så begyndte kæresten at tage ned til Nicolai, og så blev det det..
Vi har valgt mit efternavn som mellemnavn, og kærestens efternavn som efternavn..
Så min basse er døbt: Nicolai Halkjær Nymark ;-)
Anmeld