når nu jeg er ved det med drikkavarer (Rødvin)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

Marco2

Hvor mange af Jer kan lide rødvin?

Jeg har altid synes... ihvertfald på mine "gamle" dage at der er noget hyggeligt/socialt ved det at drikke rødvin. Få det til noget godt mad eller få et glas en aften hvor man sidder og hygger i sofen eller lignende. I mine unge dage var det jo bare med at få noget med nogle procenter i

Men jeg kan ikke lide det. Synes det smager surt. Men er ærgerlig over det. For der er altså ikke det samme ved at sidde og dele en liter skummet...

Men jeg eeelsker mælk

Men nu har jeg lige ævlet lidt, og kommer så frem til mit spørgsmål...

Kan du lide rødvin?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

bette

nej bryder mig ikke om rødvin.. hader den der eftersmag.

men kan godt lide at nyde et glas hvidvin... hmmm... nice

Anmeld

15. maj 2010

Tynen

Jeg kan til nød godt drikke det og lade som om jeg kan lide det, men i virkeligheden hader jeg den der bitre, tørre smag og omend endnu mere den lede eftersmag man får i munden bagefter

- Næh du, stik mig et glas (Eller en flaske) hvidvin!
Det ved man sgu hvad er

Anmeld

15. maj 2010

Muffinmus

NOPE NIXEN, synes det smager af gamle rådne druer og YIKES, skal nydes lunken... Nej tak:-)

Men ja, ville ønske vi kunne være rigtig sociale og dele en flaske vin i ny og næ, men det bliver højst til at dele en dåse cider, bare ikke helt det samme:-)

Anmeld

15. maj 2010

Nadi

Elsker rødvin, fik vist også lidt for meget af det i går

Anmeld

15. maj 2010

Louise mortil4

bette skriver:

nej bryder mig ikke om rødvin.. hader den der eftersmag.

men kan godt lide at nyde et glas hvidvin... hmmm... nice

helt enig.

Anmeld

15. maj 2010

Astrid P

MMMMMMMMMMM, jeg er vild med en god rødvin! Jeg er blevet for gammel til at drikke dårlig rødvin, nu er jeg mere kvalitetsbevidst. Men jeg ELSKER altså et glas dejlig rødvin sammen med god mad og godt selskab...

Anmeld

16. maj 2010

Lene76

Astrid P skriver:

MMMMMMMMMMM, jeg er vild med en god rødvin! Jeg er blevet for gammel til at drikke dårlig rødvin, nu er jeg mere kvalitetsbevidst. Men jeg ELSKER altså et glas dejlig rødvin sammen med god mad og godt selskab...

sådan har jeg det osse  men om sommeren er et koldt glas hvidvin osse nice

Anmeld

16. maj 2010

Anja

Elsker et godt glas vin. Men nu hvor jeg igen er gravid og senere ammende drikker jeg det ikke, har taget en enkelt tår af mandens en dag og det smager mig slet ikke under graviditet.

Ellers har jeg det som Astrid, det skal være god vin ellers gider jeg ikke drikke det.

Anmeld

16. maj 2010

Monica

Astrid P skriver:

Ææælsker rødvin... Drikker det faktisk hver weekend... (og nogle gange i hverdagen...) Måske I tænker, har hun et problem... Men vi drikker nok 1 fl - nogle gange 2 - om ugen, til sammen

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.