Dåbsbilleder af bordet :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

NoName

Hmm jeg kan godt høre at det er mig der er langsom...

Vi har snakket lidt om den her barnedåb, synes bare det ligger så langt ude i fremtiden at det kan vi ikke lige overskue.

Og ja dåbskjolen er også klaret.

Vi bliver ikke så mange, vi synes kun vi vil invitere familien, så vi kan sagtens sidde her hjemme, så vi skal have fundet en til at hjælpe i køkkenet. Og kæresten har bestemt at vi skal have flødestuvet spinat med røget laks. (kommer sig af at vi en aften var ude at spise, men lad os nu se hvad det ender med) men dato, invitationer og bordpynt, så langt er jeg slet slet ikke endnu...

Har i så også fundet salmer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Anne85

noname skriver:

Hmm jeg kan godt høre at det er mig der er langsom...

Vi har snakket lidt om den her barnedåb, synes bare det ligger så langt ude i fremtiden at det kan vi ikke lige overskue.

Og ja dåbskjolen er også klaret.

Vi bliver ikke så mange, vi synes kun vi vil invitere familien, så vi kan sagtens sidde her hjemme, så vi skal have fundet en til at hjælpe i køkkenet. Og kæresten har bestemt at vi skal have flødestuvet spinat med røget laks. (kommer sig af at vi en aften var ude at spise, men lad os nu se hvad det ender med) men dato, invitationer og bordpynt, så langt er jeg slet slet ikke endnu...

Har i så også fundet salmer???

Ha ha.... nej salmer har jeg ik lige overvejet (og skal ærligt indrømme at jeg er temmelig ligeglad )

Jeg har heller ikke lavet noget endnu... har kun overvejet nogle ting  Men ved fra sidst at den første tid flyver afsted... og vil gerne ha hende døbt indenfor de først 3 måneder så det der kan planlægges inden kan man lige så godt gøre

Anmeld

16. maj 2010

puttecolle

det er her inde? jeg er ved at lave den på christiane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.