Dåbsbilleder af bordet :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. maj 2010

puttecolle

hej... denne gang jeg skal holde barnedåb for vores lille pige men kan ikke finde ud af hvordan det skal se ud... nogen der har nogle billeder de vkl dele ud så man kan få nogle gode idér  

På forhånd tak :O)

Nicole 20+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

NoName

hej... denne gang jeg skal holde barnedåb for vores lille pige men kan ikke finde ud af hvordan det skal se ud... nogen der har nogle billeder de vkl dele ud så man kan få nogle gode idér  

På forhånd tak :O)

Nicole 20+6

Hold da op... det var i god til at starte planlægningen i detlajer...

Her har vi kun lige vendt hvor det skal holdes og hvor mange vi bliver, og ja kæresten har allerede bestemt forretten og snakket med præsten (han er kunde på værkstedet) som foreslog en barnedåb til høstgudstjenesten da kirken der er pyntet lidt hyggeligt op... Ellers er der ikke planlagt og fastlagt noget endnu, det hele er kun ved snakken endnu...

Men lurer gerne med på de billeder som dukker op i denne tråd...

Majken 29+3

Anmeld

16. maj 2010

puttecolle

hej majken

det er ikke først nu jeg er begyndt på det har faktisk været igang i en lille månede, der er lavet gæsteliste,madpland,bordpland,invitertions beskrivelse og snakket med præsten og bestilt kirke og bestilt sted hvor det skal holdes. men mangler stort set kun hvordan bordet skal dækkes.. og det går mig lidt på at jeg ikke kan komme på noget...

hvad skal i så ha til forret?

Anmeld

16. maj 2010

Anne85

puttecolle skriver:

hej majken

det er ikke først nu jeg er begyndt på det har faktisk været igang i en lille månede, der er lavet gæsteliste,madpland,bordpland,invitertions beskrivelse og snakket med præsten og bestilt kirke og bestilt sted hvor det skal holdes. men mangler stort set kun hvordan bordet skal dækkes.. og det går mig lidt på at jeg ikke kan komme på noget...

hvad skal i så ha til forret?

Hold da op.... og jeg troede jeg var i god tid fordi jeg så småt er begyndt at overveje hvornår det skal være og hvem der skal med og hvor det skal holdes

Ingen ideer til bordpynt.... men kigger gerne med hvis du finder på noget godt  her skal det jo også være i tøse farver denne gang

Anmeld

16. maj 2010

puttecolle

hej anne

hellere være i god tid end at lave alt når barnet er født så er man ihvertfald også sikker på at få stress.... kan prøve og finde den frem fra Christiane´s barnedåb

Anmeld

16. maj 2010

Anne85

puttecolle skriver:

hej anne

hellere være i god tid end at lave alt når barnet er født så er man ihvertfald også sikker på at få stress.... kan prøve og finde den frem fra Christiane´s barnedåb

Helt sikkert... jeg vil også rigtig gerne ha planlagt hvad der kan planlægges inden hun kommer

Så rigtig hyggeligt med en barnedåbs tråd

Vi skal holde det i de samme lokaler som vi holdt kristians i (regner jeg med).... og satser på at holde det til oktober hvor prinsessen er ca 3 måneder. Sidste gang lavede jeg selv mad (med hjælp fra min mor, svigermor og svigerinde) - men tror jeg er ude i at vi køber os fra det denne gang - tænker umiddelbart ikke der er det samme overskud når nu vi har to unger. Men er på bar bund - aner ikke hvad vi skal ha at spise.  Vi har en stor familie så vi blir ca. 50 mennesker - så jeg havde nok regenet med et kuvertpris på max 150-200 pr mand (incl. vin, sodavand, øl - og så vil jeg selv lave kage til kaffen)

Har desuden tænkt at vi denne gang skal holde det en lørdag

Anmeld

16. maj 2010

puttecolle

da jeg er igang som kok så laver jeg alt maden selv igen, så det vare ikke længe føre jeg går igang med det da meget af det kan frysses ned så det bliver det kolde bord med nogle salater og nogle lækkere stege.drikkelse køre vi til tyskland efter. det er meget nemmere og billiger  også kagerne laver jeg også selv denne gang også selv om vi bliver godt 54 gæster. men sidste gang bestiltet jeg lyserøde kajkager en til hver så der var manger kager  

det med overskudet tro jeg at man tar som det kommer....smiler bare lave de dage hvor man har overskudet til det

Anmeld

16. maj 2010

Anne85

puttecolle skriver:

da jeg er igang som kok så laver jeg alt maden selv igen, så det vare ikke længe føre jeg går igang med det da meget af det kan frysses ned så det bliver det kolde bord med nogle salater og nogle lækkere stege.drikkelse køre vi til tyskland efter. det er meget nemmere og billiger  også kagerne laver jeg også selv denne gang også selv om vi bliver godt 54 gæster. men sidste gang bestiltet jeg lyserøde kajkager en til hver så der var manger kager  

det med overskudet tro jeg at man tar som det kommer....smiler bare lave de dage hvor man har overskudet til det

Tja... det handler nok også mere om at jeg ikke GIDER bruge krudt på det  Men nu må vi se  Sidste gang lavede vi også "bare" en masse lækre salater, stege, frikadeller, tærter osv osv - meget af det kunne jo laves inden og fryses ned. Og så ostebord og kaffe med kage og småkager.

Meeeen, kan jeg finde noget til en ok kuvert pris gør jeg det istedet

Anmeld

16. maj 2010

puttecolle

det forstår jeg godt.... tærter har jeg ikke tænkt på så det kunne være jeg lige skulle snakke med manden om det  har du fået lavet barnes bog? jeg er igang

Anmeld

16. maj 2010

Anne85

puttecolle skriver:

det forstår jeg godt.... tærter har jeg ikke tænkt på så det kunne være jeg lige skulle snakke med manden om det  har du fået lavet barnes bog? jeg er igang

har to.... en scrapbog med billeder, udklip osv osv og så en jeg har købt (du ved -sårn en hvor der er fortrykt diverse ting såsom fødsels, den første tid, hvornår hun kan det og det osv)  Dem bliver der sårn skrevet i løbende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.