Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ranarupta skriver: Hej piger,Så er jeg blevet mor til den dejligste dreng - d.13/5.Fødslen bød på 19 timer med smerter og hårdt arbejde og endte derefter i AKS.Bønne ligger på neonatal (født 5 uger for tidligt og skal have lidt cpap). Han er helt perfekt, vejede 3576 og 48 cm lang.Jeg skriver en ordentlig FB senere, når jeg engang er blevet udskrevet og der er kommet lidt mere ro på.Kram.
Hej piger,Så er jeg blevet mor til den dejligste dreng - d.13/5.Fødslen bød på 19 timer med smerter og hårdt arbejde og endte derefter i AKS.Bønne ligger på neonatal (født 5 uger for tidligt og skal have lidt cpap). Han er helt perfekt, vejede 3576 og 48 cm lang.Jeg skriver en ordentlig FB senere, når jeg engang er blevet udskrevet og der er kommet lidt mere ro på.Kram.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke me den lille drenq ...
Stort tillykke med den lille dreng .
KÆMPE TILLYKKE MED JERES HELT PERFEKTE LILLE DRENG
Glæder mig til at høre FB og se billeder.. og hvor er det dejligt at høre alt er gået godt..
STORT Tillykke med bønnens ankomst
Og sikke da en fantastisk flot vægt, i forhold til at han er født for tidligt... Så skal han forhåbentlig heller ikke ligge på neo så længe
Glæder mig til at læse FB og se bileder af den lille baby-boy
Stort tillykke med den lille dreng
Tillykke med den lille
tillykke med lille manden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128