Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stort tillykke med din dreng , sikke en vægt 5 uger før tid
Håber at *I begge hurtigt kommer oven på igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med din søn, FLOT vægt 5 uger før tid:-))))
Ranarupta skriver: Hej piger,Så er jeg blevet mor til den dejligste dreng - d.13/5.Fødslen bød på 19 timer med smerter og hårdt arbejde og endte derefter i AKS.Bønne ligger på neonatal (født 5 uger for tidligt og skal have lidt cpap). Han er helt perfekt, vejede 3576 og 48 cm lang.Jeg skriver en ordentlig FB senere, når jeg engang er blevet udskrevet og der er kommet lidt mere ro på.Kram.
Hej piger,Så er jeg blevet mor til den dejligste dreng - d.13/5.Fødslen bød på 19 timer med smerter og hårdt arbejde og endte derefter i AKS.Bønne ligger på neonatal (født 5 uger for tidligt og skal have lidt cpap). Han er helt perfekt, vejede 3576 og 48 cm lang.Jeg skriver en ordentlig FB senere, når jeg engang er blevet udskrevet og der er kommet lidt mere ro på.Kram.
Sådan en stor dejlig dreng! Tillykke!
SIKKE en bønne Bønnebassen kunne have blevet en sværvægter efter 5 uger
Mange gange tillykke med lillefisen! Glæder mig til FB og billeder!
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!
Håber i allesammen har det godt... GLÆDER mig til billedspam!
Stort tillykke! Håber snart du får ham med hjem.
Klem
AHHHH......stort stort stort tillykke!!!!!!!!!!
STORT KRAM Lisbeth
Ihh dog som der begynder at ske noget nu... Man bliver sku næsten helt stresset...
Mange gange tillykke med ham....
Majken 33+1
Stort tillykke med din lille søn. Det er da bare skønt selv om han kom lidt tidligt og fødslen var hård. Lyder til at han er det hele værd, hvilket jeg ikke er i tvivl om. Glæder mig til at høre mere, og til at se nogle billeder af den lille mand
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128