Sisley skriver:
Tusind tak for alle Jeres hilsener!!!
Vi er stadig indlagt da Stella får penicillin i drop, men vi håber at blive udskrevet i slutningen af ugen.
Min amning fungerer bare slet ikke og de har talt om at beholde os indlagt endnu længere tid på hospitalet indtil jeg kan amme. Min mælk er ikke løbet til og Stella kan ikke finde ud af at sutte ordentligt, så det er mega frustrende for os begge!
Har brug for lidt gode råd - hvornår siger stop; amningen kommer ikke til at fungere, så vi må bruge flaske??? Måske kan jeg selv pumpe mælk til hende og så supplere med MME - jeg ved bare ikke hvornår jeg skal give op (jeg vil jo også bare gerne hjem snart!)
Sisley
Tillykke med prinsessen 
Min søn kunne simpelthen heller ikke tage fat og sutte, heller ikke med brik... Og jeg glædede mig til at amme
Vi prøvede i 7 dage uden held, så gav jeg op, pumpede ud og gav i flaske, indtil vi blev indlagt da Charlie var 11 dage med en forkølelse (De sagde ikke hvad der var galt, de lagde sonde og c-pap og sagde han ikke kunne trække vejret ordentligt) Det gjorde at jeg blev mega ked af det, stresset, jeg spiste ingenting og sov ikke i 2 døgn - turde ikke vende ryggen til ham, de kunne ikke sige hvad han fejlede, kun en SLEM virus... Min mælk forsvandt og har så givet MME siden 
Men det er hårdt at pumpe ud hele tiden! Det tager utrolig meget tid... Du skal gøre hvad du har lyst til! De små tager ikke skade af MME 
Knus Sabrina, med Charlie på 3 mdr.
Anmeld