Jeg har født!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

lululupo

Tillykke tillykke hele 2 glædelige begivenheder.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

andershj

Tillykke md hende

Anmeld

18. maj 2010

Sisley

Tusind tak for alle Jeres hilsener!!!

Vi er stadig indlagt da Stella får penicillin i drop, men vi håber at blive udskrevet i slutningen af ugen.

Min amning fungerer bare slet ikke og de har talt om at beholde os indlagt endnu længere tid på hospitalet indtil jeg kan amme. Min mælk er ikke løbet til og Stella kan ikke finde ud af at sutte ordentligt, så det er mega frustrende for os begge!

Har brug for lidt gode råd - hvornår siger stop; amningen kommer ikke til at fungere, så vi må bruge flaske??? Måske kan jeg selv pumpe mælk til hende og så supplere med MME - jeg ved bare ikke hvornår jeg skal give op (jeg vil jo også bare gerne hjem snart!)

Sisley

Anmeld

18. maj 2010

MorTilSnartFire <3

Sisley skriver:

Tusind tak for alle Jeres hilsener!!!

Vi er stadig indlagt da Stella får penicillin i drop, men vi håber at blive udskrevet i slutningen af ugen.

Min amning fungerer bare slet ikke og de har talt om at beholde os indlagt endnu længere tid på hospitalet indtil jeg kan amme. Min mælk er ikke løbet til og Stella kan ikke finde ud af at sutte ordentligt, så det er mega frustrende for os begge!

Har brug for lidt gode råd - hvornår siger stop; amningen kommer ikke til at fungere, så vi må bruge flaske??? Måske kan jeg selv pumpe mælk til hende og så supplere med MME - jeg ved bare ikke hvornår jeg skal give op (jeg vil jo også bare gerne hjem snart!)

Sisley

Tillykke med prinsessen

Min søn kunne simpelthen heller ikke tage fat og sutte, heller ikke med brik... Og jeg glædede mig til at amme Vi prøvede i 7 dage uden held, så gav jeg op, pumpede ud og gav i flaske, indtil vi blev indlagt da Charlie var 11 dage med en forkølelse (De sagde ikke hvad der var galt, de lagde sonde og c-pap og sagde han ikke kunne trække vejret ordentligt) Det gjorde at jeg blev mega ked af det, stresset, jeg spiste ingenting og sov ikke i 2 døgn - turde ikke vende ryggen til ham, de kunne ikke sige hvad han fejlede, kun en SLEM virus... Min mælk forsvandt og har så givet MME siden

Men det er hårdt at pumpe ud hele tiden! Det tager utrolig meget tid... Du skal gøre hvad du har lyst til! De små tager ikke skade af MME

Knus Sabrina, med Charlie på 3 mdr.

Anmeld

18. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

19. maj 2010

Nanna1985

Tillykke med prinsessen

Anmeld

19. maj 2010

MinWilliam

Stort tillykke med den lille pige

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Tillykke med prinsessen og det forestående bryllup  Det lyder som en rigtig slem omgang! Men tænk, at man alligevel bare er så lykkelig bagefter for det der er kommet ud af det

Jeg håber I meget snart kommer hjem til jer selv!

Anmeld

19. maj 2010

Sisley

Sabrina17 skriver:

Tillykke med prinsessen

Min søn kunne simpelthen heller ikke tage fat og sutte, heller ikke med brik... Og jeg glædede mig til at amme Vi prøvede i 7 dage uden held, så gav jeg op, pumpede ud og gav i flaske, indtil vi blev indlagt da Charlie var 11 dage med en forkølelse (De sagde ikke hvad der var galt, de lagde sonde og c-pap og sagde han ikke kunne trække vejret ordentligt) Det gjorde at jeg blev mega ked af det, stresset, jeg spiste ingenting og sov ikke i 2 døgn - turde ikke vende ryggen til ham, de kunne ikke sige hvad han fejlede, kun en SLEM virus... Min mælk forsvandt og har så givet MME siden

Men det er hårdt at pumpe ud hele tiden! Det tager utrolig meget tid... Du skal gøre hvad du har lyst til! De små tager ikke skade af MME

Knus Sabrina, med Charlie på 3 mdr.

Jeg har idag i samråd med sygeplejersken på neonatal besluttet, at vi opgiver ammeprojektet - min mælk er stadig ikke løbet til og tøsebarnet tager stadig ikke helt rigtig ved omend der har været fremskridt. Det er godt at høre, at andre har været i samme situation og har givet MME!!!

Jeg tror, jeg køber en elektrisk brystpumpe og malker det ud jeg har (p.t. ca. 10 mL dagligt) - hvis vi er heldige kommer der mere med tiden og så får hun hvad jeg har. Det er jo gyldne dråber

Men hvor er det dog lidt et nederlag, når man virkelig havde set frem til at amme, men så må man bare fokusere på de positive ting ved flasken.

Knus
S.

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpe stort tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.